Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Měřicí přístroj HDO signálů
Čurda, Pavel ; Havránek, Zdeněk (oponent) ; Šedivá, Soňa (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou uvedení měřicího přístroje SVA - M na trh z hlediska splnění požadavků na elektromagnetickou kompatibilitu a elektrickou bezpečnost. Dále se zabývá stanovením základních chyb měřicího přístroje SVA - M a nejistotami měření. Pro stanovení chyb je v práci proveden teoretický rozbor a následná praktická měření.
Nová média a internetový marketing na příkladu sociálních sítí
Vítková, Olga ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Čurda, Pavel (oponent)
Diplomová práce na téma Nová média a internetový marketing na příkladu sociálních sítí pojednává o možnostech marketingu, které se v rámci sociálních sítí naskytují. Práce popisuje i charakteristiky nových médií a širší společenský kontext. Celá práce tak sestává ze tří pilířů - z nových médií a technologií, z nových médií a sociálních aktivit a v neposlední řadě z internetového marketingu a případové studie. Charakteristiky nových médií předznamenávají zcela nové možnosti a příležitosti pro marketing, který nabývá kvalitativní změny. Společnosti se musí učit, jak se těmto změnám přizpůsobit a naopak je využít ve svůj prospěch, protože se marketérům dostávají nové nástroje, nové možnosti pro úspěšnou marketingovou komunikaci. Marketingu se díky internetu naskytují obrovské možnosti. Vedle nástrojů klasické komerční komunikace má k dispozici i interpersonální komunikaci. Sběr informací o uživatelích vede k cílenému oslovování zákazníků. Jedním z takových nástrojů, pomocí kterého mohou společnosti přímo zjišťovat potřeby, požadavky a přání na onu konkrétní značku, jsou sociální sítě. Tento předpoklad ověřuje v rámci diplomové práce případová studie.
Firemní časopisy pro zaměstnance na příkladech časopisů České spořitelny a Komerční banky
Voláková, Vendula ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Čurda, Pavel (oponent)
Cílem této diplomové práce je snaha zachytit směr, vývoj a trendy firemních časopisů pro zaměstnance v období mezi lety 2000 až 2009. Pro analýzu těchto časopisů byly vybrány dva firemní časopisy pro zaměstnance dvou segmentově podobně orientovaných bank - České spořitelny a Komerční banky. Jako výzkumná metoda byla zvolena kvantitativní obsahová analýza. Základem této analýzy bylo rozdělit jednotlivá sdělení obsažená ve zkoumaných časopisech do osmi kategorií (proměnných), a to na kategorii Informace, Vzdělávání, CSR a sponzoring, Zaměstnanci, Manažeři, Zábava, Lifestyle a Ostatní. Smyslem analýzy bylo přiřadit všechna sdělení obsažená ve zkoumaných časopisech do jednotlivých kategorií tak, aby mohlo dojít k faktickému rozboru obsahů těchto titulů a k zachycení vývoje, směru a trendů firemních časopisů pro zaměstnance v období mezi lety 2000 až 2009. Na základě výsledků této analýzy pak došlo k zodpovězení na předem definované výzkumné otázky odkazujících k tématu analýzy. Součástí této diplomové práce je také širší teoretický rámec, který se vztahuje k tématu firemních časopisů pro zaměstnance, jakým je teorie interní komunikace ve firmě či korporaci anebo historie firemních časopisů pro zaměstnance u nás, a to od samotných počátků až po současnost.
Měřicí přístroj HDO signálů
Čurda, Pavel ; Havránek, Zdeněk (oponent) ; Šedivá, Soňa (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou uvedení měřicího přístroje SVA - M na trh z hlediska splnění požadavků na elektromagnetickou kompatibilitu a elektrickou bezpečnost. Dále se zabývá stanovením základních chyb měřicího přístroje SVA - M a nejistotami měření. Pro stanovení chyb je v práci proveden teoretický rozbor a následná praktická měření.
Firemní časopisy pro zaměstnance na příkladech časopisů České spořitelny a Komerční banky
Voláková, Vendula ; Čurda, Pavel (oponent) ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je snaha zachytit směr, vývoj a trendy firemních časopisů pro zaměstnance v období mezi lety 2000 až 2009. Pro analýzu těchto časopisů byly vybrány dva firemní časopisy pro zaměstnance dvou segmentově podobně orientovaných bank - České spořitelny a Komerční banky. Jako výzkumná metoda byla zvolena kvantitativní obsahová analýza. Základem této analýzy bylo rozdělit jednotlivá sdělení obsažená ve zkoumaných časopisech do osmi kategorií (proměnných), a to na kategorii Informace, Vzdělávání, CSR a sponzoring, Zaměstnanci, Manažeři, Zábava, Lifestyle a Ostatní. Smyslem analýzy bylo přiřadit všechna sdělení obsažená ve zkoumaných časopisech do jednotlivých kategorií tak, aby mohlo dojít k faktickému rozboru obsahů těchto titulů a k zachycení vývoje, směru a trendů firemních časopisů pro zaměstnance v období mezi lety 2000 až 2009. Na základě výsledků této analýzy pak došlo k zodpovězení na předem definované výzkumné otázky odkazujících k tématu analýzy. Součástí této diplomové práce je také širší teoretický rámec, který se vztahuje k tématu firemních časopisů pro zaměstnance, jakým je teorie interní komunikace ve firmě či korporaci anebo historie firemních časopisů pro zaměstnance u nás, a to od samotných počátků až po současnost.
Nová média a internetový marketing na příkladu sociálních sítí
Vítková, Olga ; Čurda, Pavel (oponent) ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma Nová média a internetový marketing na příkladu sociálních sítí pojednává o možnostech marketingu, které se v rámci sociálních sítí naskytují. Práce popisuje i charakteristiky nových médií a širší společenský kontext. Celá práce tak sestává ze tří pilířů - z nových médií a technologií, z nových médií a sociálních aktivit a v neposlední řadě z internetového marketingu a případové studie. Charakteristiky nových médií předznamenávají zcela nové možnosti a příležitosti pro marketing, který nabývá kvalitativní změny. Společnosti se musí učit, jak se těmto změnám přizpůsobit a naopak je využít ve svůj prospěch, protože se marketérům dostávají nové nástroje, nové možnosti pro úspěšnou marketingovou komunikaci. Marketingu se díky internetu naskytují obrovské možnosti. Vedle nástrojů klasické komerční komunikace má k dispozici i interpersonální komunikaci. Sběr informací o uživatelích vede k cílenému oslovování zákazníků. Jedním z takových nástrojů, pomocí kterého mohou společnosti přímo zjišťovat potřeby, požadavky a přání na onu konkrétní značku, jsou sociální sítě. Tento předpoklad ověřuje v rámci diplomové práce případová studie.

Viz též: podobná jména autorů
3 ČURDA, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.