Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingových aktivit ve společnosti Allianz pojišťovna, a.s..
Šrámková, Martina ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Utěšilová, Pavla (oponent)
Allianz pojišťovně, a. s. dlouhodobě náleží třetí místo na českém pojistném trhu. Cílem diplomové práce je na základě analýzy marketingového a komunikačního mixu této pojišťovny uvést návrhy a doporučení do budoucna, které by posílily její postavení. V teoretické části je nejprve charakterizován marketingový výzkum s důrazem na metodu dotazování, které bylo v diplomové práci využito. Dále jsou teoreticky popsány jednotlivé prvky marketingového a komunikačního mixu. Praktická část se zpočátku věnuje informacím o Allianz pojišťovně, a. s. a rovněž jsou uvedeny výsledky sekundárního výzkumu o vývoji pojistného trhu. Následně je provedena analýza prvků marketingového a komunikačního mixu, která je podpořena výsledky dotazníkového šetření. Na základě těchto zjištění je v závěru provedeno vlastní zhodnocení doplněné o SWOT analýzu a navrhnuty konkrétní návrhy a doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.