Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Matezex, s.r.o.
Hanáková, Lucie ; Unzeitigová, Petra (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti MATEZEX s.r.o. Cílem práce bylo pomocí dotazníkového šetření zjistit, jak jsou stávající zákazníci s nabízejícími službami společnosti spokojeni. Získaná data byla vyhodnocena a z uvedených výsledků byly vytvořeny návrhy na opatření tak, aby vedly k větší spokojenosti zákazníků.
Strategie rozvoje malého podniku
Unzeitigová, Petra ; MBA, Jiří Hošek, (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na strategii rozvoje malého podniku, který se zabývá prodejem outdoorového a sportovního oblečení a vybavení. Součástí práce je formulace teoretických poznatků a zhodnocení současného stavu podniku pomocí analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Práce obsahuje návrhy v oblasti marketingu, financí a lidských zdrojů. Na závěr je společnosti navržena strategie rozvoje včetně harmonogramu implementace.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Matezex, s.r.o.
Hanáková, Lucie ; Unzeitigová, Petra (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti MATEZEX s.r.o. Cílem práce bylo pomocí dotazníkového šetření zjistit, jak jsou stávající zákazníci s nabízejícími službami společnosti spokojeni. Získaná data byla vyhodnocena a z uvedených výsledků byly vytvořeny návrhy na opatření tak, aby vedly k větší spokojenosti zákazníků.
Strategie rozvoje malého podniku
Unzeitigová, Petra ; MBA, Jiří Hošek, (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na strategii rozvoje malého podniku, který se zabývá prodejem outdoorového a sportovního oblečení a vybavení. Součástí práce je formulace teoretických poznatků a zhodnocení současného stavu podniku pomocí analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Práce obsahuje návrhy v oblasti marketingu, financí a lidských zdrojů. Na závěr je společnosti navržena strategie rozvoje včetně harmonogramu implementace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.