Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Relaunch značky Frisco s důrazem na komunikační strategii.
Uhrová, Milena ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá relaunchem značky perlivého alkoholického nápoje Frisco realizovaného na přelomu let 2008 a 2009. Nejvýznamnější změna spočívala především ve vymezení zcela nové cílové skupiny. Hlavním cílem práce je analýza značky Frisco z pohledu této redefinované cílové skupiny -- povědomí o značce v cílové skupině a image značky. Teoretická část práce se zabývá definicí pojmu značka, vymezením významu značky v rámci marketingu, a také procesem strategického řízení značky. Praktická část obsahuje představení společnosti Plzeňský Prazdroj a jejího produktového portfolia, a také charakteristiku relaunche značky Frisco. Analýza českého trhu alkoholu a spotřebních trendů odhaluje příležitosti a případné hrozby pro další rozvoj značky. Stěžejní částí diplomové práce je vlastní spotřebitelský průzkum, který jsme uskutečnila za účelem ověření efektivity komunikační strategie z hlediska budování povědomí v cílové skupině a image značky perlivého alkoholického nápoje Frisco. Závěrečná část práce obsahuje doporučení pro další rozvoj značky s ohledem na výsledky provedených analýz.
Vývoj a perspektivy ruské ekonomiky na počátku nového tisíciletí
Uhrová, Milena ; Novotná, Zuzana (vedoucí práce) ; Turečková, Andrea (oponent)
Práce pojednává o vývoji a perspektivách ruské ekonomiky na počátku nového tisíciletí. První část hodnotí dopady a výsledky transformačního procesu. Analýza základních makroekonomických ukazatelů odhaluje příčiny růstu HDP Ruska. Druhá část práce se zabývá perspektivami ruské ekonomiky a problémy, které omezují současný i budoucí rozvoj země.

Viz též: podobná jména autorů
4 UHROVÁ, Michaela
1 Uhrová, Marie
3 Uhrová, Markéta
4 Uhrová, Michaela
2 Uhrová, Miriam
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.