Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení komunikace a řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Hydroma, spol. s r. o.
Mandíková, Anna ; Uherek, Michal (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zlepšení komunikace a řízení vztahů se zákazníky společnosti Hydroma, spol. s r.o. V teoretické části autor klade důraz na pochopení významu CRM a popisuje marketingovou komunikaci. Praktická část se opírá o teoretická východiska. Nejprve se zaměřuje na společnost Hydroma, spol. s r. o. a analýzu současného stavu komunikace se zákazníky a řízení jejich vztahů. Závěr práce tvoří návrhy, které by měly vést ke zlepšení současné situace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.