Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace PPC kampaně
Tyrpekl, Daniel ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížit průběh optimalizace PPC kampaně. V teoretické části je nejdříve PPC kampaň vysvětlena jako celek, poté je přikročeno k rozboru její struktury a jednotlivým možnostem optimalizace. Praktická část sestáva z určení cílů internetového obchodu, analýzy již probíhajících kampaní, tvorby nových kampaní a následné optimalizace dle určených cílů. Nakonec je vyvozen závěr o úspěšnosti reklamních kampaní pomocí různých ukazatelů. Práce je zpracována na základě konkrétních údajů čerpaných z jednoho z nejpoužívanějších PPC systémů v České republice - Google AdWords. Data poskytl internetový obchod s hodinkami Timestore.cz. Přínosem práce je především zvýšení objemu objednávek a tržeb internetového obchodu při současném zachování metriky ROAS.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.