Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh změn konceptu motivačního systému ve zvoleném podniku
Turčaník, Martin ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout změny konceptu motivačního systému v podniku. Nejdříve je v rámci teoretické části práce vysvětlena teorie motivace, která je doplněna informacemi o efektivitě motivačních systémů. Praktická část se zaměřuje na analýzu motivačního systému. Nejdříve byl proveden rozhovor s manažerem řízení lidských zdrojů, který poskytl informace o charakteristice podniku a jeho motivačním systému. Aby bylo možné získat i názor zaměstnanců, byl následně proveden výzkum v podobě dotazníkového šetření. Výstupem práce jsou doporučení pro změnu motivačního systému, která povedou k minimalizování pravděpodobných příčin fluktuace zaměstnanců a k navýšení spokojenosti s jednotlivými aspekty motivačního systému.
Návrh změn konceptu motivačního systému ve zvoleném podniku
Turčaník, Martin ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout změny konceptu motivačního systému v podniku. Nejdříve je v rámci teoretické části práce vysvětlena teorie motivace, která je doplněna informacemi o efektivitě motivačních systémů. Praktická část se zaměřuje na analýzu motivačního systému. Nejdříve byl proveden rozhovor s manažerem řízení lidských zdrojů, který poskytl informace o charakteristice podniku a jeho motivačním systému. Aby bylo možné získat i názor zaměstnanců, byl následně proveden výzkum v podobě dotazníkového šetření. Výstupem práce jsou doporučení pro změnu motivačního systému, která povedou k minimalizování pravděpodobných příčin fluktuace zaměstnanců a k navýšení spokojenosti s jednotlivými aspekty motivačního systému.
Sportovní diváctví jako specifická forma cestovního ruchu
Turčaník, Martin
Předmětem bakalářské práce je navrhnout doporučení pro cestovní kanceláře organizující zájezdy za sportem na základě identifikace hlavních požadavků potencionálních zákazníků, vedoucí ke zvýšení jejich počtu. Teoretická část shrnuje poznatky o cestovním ruchu ve všeobecnosti, popisuje jak sport ovlivňuje cestovní ruch, vysvětluje pojem sportovní diváctví, popisuje služby, které sportovní divák na zájezdu využíva, popisuje cestovní kanceláře a též význam cestovního ruchu pro národní i světovou ekonomiku. Praktická část obsahuje průzkum na trhu cestovních kanceláří organizující sportovní zájezdy a vyhodnocení dotazníkového šetření, které nám identifikovalo hlavní požadavky potencionálních zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.