Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing specifics of musical shows
Trvalcová, Lenka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce se zaobírá marketingovými specifiky muzikálů, s ohledem na pražské komerční muzikály. Teoretická část v úvodě charakterizuje dva základné pojmy, kterými jsou muzikál a marketing. Dále se zaměřuje na marketingový mix, cílového zákazníka, analýzu konkurenčního prostředí a SWOT analýzu. Všechny tyto složky nejprve obecně charakterizuje a pak aplikuje přímo do muzikálového prostředí. Praktická část demonstruje tyto obecné principy prostřednictvím muzikálu Baron Prášil. Další část se věnuje vybraným marketingovým specifikům, které daná oblast přináší. Za pomoci už zmiňovaných obecných principů analyzuje dva vybrané muzikálové projekty současnosti, Robina Hooda a Děti Ráje. V závěru se nachází zmínka o specifikách, které přináší muzikálovým produkcím dílo zakoupené ze zahraničí a také o webových stránkách vznikajících v souvislosti s tímhle žánrem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.