Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Agentní systém pro hraní her
Trutman, Michal ; Zbořil, František (oponent) ; Král, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá universálními agentními systémy pro hraní her. Oproti běžným agentům, kteří jsou určeni pouze pro určitý druh činnosti nebo konkrétní hru, universální agent musí být schopen hrát prakticky libovolnou hru popsanou ve formálním deklarativním jazyce. Výzvou je především to, že pravidla hry nejsou předem známa, což znemožňuje použití některých optimalizací nebo vytvoření dobré heuristické funkce. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část představuje oblast univerzálních herních agentů, definuje jazyk GDL pro popis pravidel her a zabývá se vytvářením heuristických funkcí a jejich aplikací v algoritmu Monte Carlo stromové hledání. V praktické části je představen obecný způsob, jak vytvořit novou heuristickou funkci, která je poté integrována do vlastního herního agenta a ten je pak porovnán s dalšími existujícími systémy.
Rootkit pro MS Windows
Trutman, Michal ; Tomec, Martin (oponent) ; Procházka, Boris (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá metodami útoků na operační systém MS Windows a přibližuje techniky skrývání výpočetních prostředků používané existujícími rootkity. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část pojednává o klasifikaci rootkitů, představuje strukturu jádra systému a následně popisuje jednotlivé techniky napadení operačního systému. V praktické části je prezentována implementace a testování vlastního rootkitu.
Rootkit pro MS Windows
Trutman, Michal ; Tomec, Martin (oponent) ; Procházka, Boris (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá metodami útoků na operační systém MS Windows a přibližuje techniky skrývání výpočetních prostředků používané existujícími rootkity. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část pojednává o klasifikaci rootkitů, představuje strukturu jádra systému a následně popisuje jednotlivé techniky napadení operačního systému. V praktické části je prezentována implementace a testování vlastního rootkitu.
Agentní systém pro hraní her
Trutman, Michal ; Zbořil, František (oponent) ; Král, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá universálními agentními systémy pro hraní her. Oproti běžným agentům, kteří jsou určeni pouze pro určitý druh činnosti nebo konkrétní hru, universální agent musí být schopen hrát prakticky libovolnou hru popsanou ve formálním deklarativním jazyce. Výzvou je především to, že pravidla hry nejsou předem známa, což znemožňuje použití některých optimalizací nebo vytvoření dobré heuristické funkce. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část představuje oblast univerzálních herních agentů, definuje jazyk GDL pro popis pravidel her a zabývá se vytvářením heuristických funkcí a jejich aplikací v algoritmu Monte Carlo stromové hledání. V praktické části je představen obecný způsob, jak vytvořit novou heuristickou funkci, která je poté integrována do vlastního herního agenta a ten je pak porovnán s dalšími existujícími systémy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.