Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové komunikace a udržitelný rozvoj.Konflikt nebo synergie.
Trojánek, Štěpán ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Binar, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, zda jsou marketingové komunikace a udržitelný rozvoj ze své podstaty v rozporu, či mohou-li být pro sebe navzájem přínosem a jak tuto synergii uplatnit v praxi. Nejdříve je v obecné rovině zkoumán vliv marketingových komunikací na udržitelný rozvoj, téměř výhradně co se obsahu komunikace týče, a následně je nastíněna role, kterou by marketingové komunikace na cestě za udržitelným rozvojem mohly hrát. V druhé části je nahlíženo na udržitelný rozvoj jako na příležitost pro marketing vč. komunikací a jako vhodná reakce na tuto příležitost je představen tzv. udržitelný marketing. Poté je krátce analyzována současná situace v ČR. Velká část práce je věnována konkrétním komunikačním doporučením pro firmy praktikující udržitelný marketing, ať už v rovině produktu, brandu či celé organizace. Následně jsou tato doporučení ilustrována na hodnocení vybraných tiskových reklam. V závěru práce jsou shrnuty tři způsoby, kterými marketingové komunikace mohou k udržitelnému rozvoji, dle autorova názoru, přispět: přenášení relevantních informací, normalizace udržitelného chování a vzdělávání.
Energetický problém a ropa jako klíčová surovina
Trojánek, Štěpán ; Jeníček, Vladimír (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Cílem této práce je, vycházeje ze stavu a směřování světové energetiky, analyzovat situaci okolo ropy, jakožto dominantního a zároveň do budoucna zřejmě nejohroženějšího energetického zdroje. Následně pak prozkoumat široké spektrum budoucích energetických alternativ a skrze jejich přednosti a nedostatky poodhalit jejich potenciál pro lidstvo. V první části práce je nastíněna současná světová energetická situace pomocí základní analýzy spotřeby, energetických zdrojů a jejich zásob. Druhá část se zabývá z různých úhlů pohledu ropou, přesněji ropným průmyslem a ropnými trhy. Třetí část je věnována budoucím energetickým alternativám, a to jak novým a dosud málo využívaným energetickým zdrojům, tak v současné době dominujícím fosilním palivům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.