Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie tištěných reklam zaměřených na rodiče
Traubová, Monika ; Saicová Římalová, Lucie (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií, kterou využívají tvůrci reklam v tiskovinách pro rodiče malých dětí. V první části jsou představena teoretická východiska týkající se reklamy obecně, nejen z hlediska marketingu, ale i z jazykové stránky. Ve druhé části je provedena analýza nasbíraného materiálu a zjištěny prostředky, které jsou k dané komunikační strategii použity. Jedná se o prostředky verbální (slovo) i neverbální (grafická stránka reklamy). Popis je doplněn komplexní analýzou několika reklamních textů, na kterých je zobrazeno celkové působení dané strategie.
JOHANN WOLFGANG VON GOETHES UND RUDOLF STEINERS FARBENLEHRE IM VERGLEICH
TRAUBOVÁ, Monika
Tato diplomová práce se zabývá srovnáním nauky o barvách Johanna Wolfganga von Goetha a Rudolfa Steinera, které vznikly jako reakce na jednu z předchozích teorií barev, která byla zveřejněna přibližně sto let před jejich vlastních verzí. V práci jsou tyto nauky o barvách představeny a na několika vybraných kategorich provedeno srovnání obou nauk. Dále jsou definovány okolnosti vzniku a vývoj obou nauk, jejich použití, mezioborovost a význam jejich zobrazení ve formě barevného kruhu. Na základě toho jsou popsány podobnosti a rozdílnosti obou nauk a jejich možný vliv na další básnická, filozofická nebo pedagogická díla obou autorů.
Komunikační strategie tištěných reklam zaměřených na rodiče
Traubová, Monika ; Saicová Římalová, Lucie (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií, kterou využívají tvůrci reklam v tiskovinách pro rodiče malých dětí. V první části jsou představena teoretická východiska týkající se reklamy obecně, nejen z hlediska marketingu, ale i z jazykové stránky. Ve druhé části je provedena analýza nasbíraného materiálu a zjištěny prostředky, které jsou k dané komunikační strategii použity. Jedná se o prostředky verbální (slovo) i neverbální (grafická stránka reklamy). Popis je doplněn komplexní analýzou několika reklamních textů, na kterých je zobrazeno celkové působení dané strategie.

Viz též: podobná jména autorů
3 TRAUBOVÁ, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.