|
Komunikační strategie tištěných reklam zaměřených na rodiče
Traubová, Monika ; Saicová Římalová, Lucie (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií, kterou využívají tvůrci reklam v tiskovinách pro rodiče malých dětí. V první části jsou představena teoretická východiska týkající se reklamy obecně, nejen z hlediska marketingu, ale i z jazykové stránky. Ve druhé části je provedena analýza nasbíraného materiálu a zjištěny prostředky, které jsou k dané komunikační strategii použity. Jedná se o prostředky verbální (slovo) i neverbální (grafická stránka reklamy). Popis je doplněn komplexní analýzou několika reklamních textů, na kterých je zobrazeno celkové působení dané strategie.
|
|
JOHANN WOLFGANG VON GOETHES UND RUDOLF STEINERS FARBENLEHRE IM VERGLEICH
TRAUBOVÁ, Monika
Tato diplomová práce se zabývá srovnáním nauky o barvách Johanna Wolfganga von Goetha a Rudolfa Steinera, které vznikly jako reakce na jednu z předchozích teorií barev, která byla zveřejněna přibližně sto let před jejich vlastních verzí. V práci jsou tyto nauky o barvách představeny a na několika vybraných kategorich provedeno srovnání obou nauk. Dále jsou definovány okolnosti vzniku a vývoj obou nauk, jejich použití, mezioborovost a význam jejich zobrazení ve formě barevného kruhu. Na základě toho jsou popsány podobnosti a rozdílnosti obou nauk a jejich možný vliv na další básnická, filozofická nebo pedagogická díla obou autorů.
|
|
Komunikační strategie tištěných reklam zaměřených na rodiče
Traubová, Monika ; Saicová Římalová, Lucie (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií, kterou využívají tvůrci reklam v tiskovinách pro rodiče malých dětí. V první části jsou představena teoretická východiska týkající se reklamy obecně, nejen z hlediska marketingu, ale i z jazykové stránky. Ve druhé části je provedena analýza nasbíraného materiálu a zjištěny prostředky, které jsou k dané komunikační strategii použity. Jedná se o prostředky verbální (slovo) i neverbální (grafická stránka reklamy). Popis je doplněn komplexní analýzou několika reklamních textů, na kterých je zobrazeno celkové působení dané strategie.
|