Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu svatebních služeb
Trávníčková, Vendula ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem chování spotřebitelů na trhu svatebních služeb a jejím cílem je identifikovat a analyzovat kupní rozhodovací proces. Teoretická část práce se věnuje charakteristice spotřebního chování. Praktická část nejprve popisuje trh svatebních služeb. Další, stěžejní část, vychází z výsledků marketingového výzkumu, který měl podobu dotazníkového šetření. Výsledky jsou zde podrobně analyzovány a interpretovány. V závěru práce jsou nastíněna marketingová doporučení pro obchodníky operující na tomto trhu.
Marketingový mix automobilů BMW
Trávníčková, Vendula ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Práce popisuje a hodnotí situaci vozů BMW na současném automobilovém trhu z pohledu marketingového mixu.

Viz též: podobná jména autorů
2 TRÁVNÍČKOVÁ, Veronika
1 Trávníčková, Vladimíra
2 Trávníčková, Vlasta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.