Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Lesnické rekultivace na Sokolovsku a jejich ekonomické zhodnocení
Trávníček, David ; Sloup, Roman (vedoucí práce) ; Kunt, Miroslav (oponent)
Při těžbě nerostných surovin, prováděných povrchovou (velkolomovou) technologií dochází k rozsáhlé devastaci kulturní krajiny, k porušení rovnováhy přírodního ekosystému a také k přesunu a ukládání velkého množství skrývaného půdního materiálu. Dobývací práce by měly být zakončeny úspěšnou sanací a navrácením rekultivovaných pozemků jejich původnímu účelu. Cílem práce je posoudit dosavadní vývoj lesnických rekultivací v oblasti Sokolovské uhelné pánve, provést kalkulaci a zhodnocení jednotlivých způsobů lesnické rekultivace území, zasažených dobývacími pracemi. Provést ekonomické zhodnocení efektivnosti lesnických rekultivací a zjistit ekonomickou efektivnost hodnocených lesnických rekultivací. Podle pěstebních a hospodářských výsledků byly hodnoceny lesní porosty těchto dřevin: dub zimní, dub letní, smrk ztepilý a modřín opadavý na výsypkách Vilém a Velký Riesl. Komparací výsledků, získaných pomocí výše uvedených postupů byla zjištěna, při kalkulaci výnosů z produkce dříví nerentabilnost projektů lesnických rekultivací, avšak po zahrnutí ostatních funkcí lesních porostů byly výsledky kalkulace ve všech případech kladné. Jako nejvíce efektivní vychází porosty dubu zimního, následují porosty smrku ztepilého a dubu letního.
Marketingové zastupování profesionálního sportovce
Jíchová, Klára ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Trávníček, David (oponent)
Tato práce je zaměřena na praktický příklad chodu marketingové agentury SPORT INVEST Marketing, a.s. a představení poskytovaných služeb na vybraném sportovci -- rychlobruslařce Martině Sáblíkové. Na základě použitých metod -- dotazníkového šetření a interview - jsem zhodnotila odpovědi a získaná data, z kterých vychází SWOT analýza. Marketingové agentuře jsem doporučila možné návrhy na zlepšení a zefektivnění jejich postupů od výběru sportovce po hledání vhodných obchodních partnerů. Práce ukázala, že samotný výběr sportovce je důležitý, pro agenturu i potenciální sponzory. Úspěch sportovce nezaručuje jeho další marketingové využití. Také propagace sponzorů sportovce by se měla stát něčím výjimečným a zajistit tak hlavním sponzorům exkluzivní podmínky.

Viz též: podobná jména autorů
2 Trávníček, Daniel
7 Trávníček, Dušan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.