Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uvedení nového výrobku na trh
Pospíšilová, Karolína ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Torová, Kateřina (oponent)
Práce se zabývá uvedením nového výrobku na trh. Jedná se o mražený výrobek, zmrzlinu, která byla uvedena pod značkou Míša. V teoretické části shrnuje výklad pojmů a významných okruhů, které spadají do kompetence této práce. Jedná se o řízení značky, marketingové plánování a marketingový mix. V praktické části je proveden kvalitativní výzkum, který je uskutečněn na vzorku 12 respondentů. Cílem práce je analýza motivace, potřeb, zvyklostí a přání kupujících při nákupu zmrzliny a zhodnocení významu tradiční značky pro tvorbu kupního rozhodnutí prostřednictvím individuálních hloubkových rozhovorů.
Analýza marketingového mixu leteckých společností v kontextu rozvoje nízkonákladových operátorů
Pavlík, Michal ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Torová, Kateřina (oponent)
Cílem práce je identifikace a analýza postupů, využívaných nízkonákladovými leteckými společnostmi, které díky nižší ceně výsledného produktu umožnily zpřístupnit leteckou dopravu široké skupině zákazníků. Práce dále mapuje specifika marketingu v odvětví letecké dopravy, diskutuje způsoby tvorby ceny letenek a jejich distribuci, možnosti reklamy a otázky kvality a rozsahu produktu. Práce se dále zabývá problematikou životního prostředí ve vztahu k letectví. V závěrečné části formuluje doporučení, umožňující dále navýšit výnosy nízkonákladových operátorů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.