Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pop-up projekty
Toncarová, Petra ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce se věnuje fenoménu označovanému termínem pop up. Tento pojem představuje záměrně dočasné projekty snažící se o oživení městského prostoru a animaci kulturně-společenských aktivit. Pop up projekty se v současně době považují též za efektivní prostředek marketingové komunikace. Cílem práce je zmapovat projekty vyskytující se na území České republiky, analyzovat specifika řízení těchto projektů a na základě použitých metod vymezit jejich přínosy. .
Proces rebrandingu a inovace obalu
Toncarová, Petra ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Palečková, Kriystýna (oponent)
Bakalářská práce se zabývá procesem inovace obalu značky. Cílem práce je popsat a zhodnotit proces inovace obalu na konkrétní značce. V teoretické části práce je vysvětlena základní terminologie spojená s řízením značky a marketingovým výzkumem. V praktické části je analyzován samotný proces inovace obalu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.