Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová a komunikační strategie průmyslového podniku
Rajmicová, Iva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Tomášek, Přemysl (oponent)
Práce se zabývá problematikou průmyslového marketingu a komerčních komunikací firmy poskytující služby na B2B trhu. Přestože většina firem prodává právě ostatním podnikům, jsou principy B2B marketingu méně známé a propracované než postupy na spotřebitelském trhu. I na průmyslovém trhu je ovšem marketing nezbytný. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola seznamuje čtenáře s obecným pojetím marketingu a jeho současnou podobou. Následující dvě kapitoly se zabývají specifiky marketingu služeb a problematikou aplikace marketingu na mezipodnikových trzích. Rozsáhlejší závěrečná část představuje analýzu marketingové a komunikační strategie společnosti Advanced World Transport a.s., která je jedním z nejvýznamnějších soukromých železničních dopravců v Evropě.

Viz též: podobná jména autorů
19 TOMÁŠEK, Petr
1 Tomášek, Patrik
9 Tomášek, Pavel
19 Tomášek, Petr
2 Tomášek, Prokop
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.