Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová studie vybrané turistické destinace - Východní Čechy
Točoňová, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Strakova, Ivana (oponent)
Cílem práce je představení a analýza turistického regionu Východní Čechy. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická. Seznamuje s pojmem marketing, destinace a destinační marketing. Druhá, praktická část, se zabývá již konkrétní destinací -- Východní Čechy. Obsahuje vnější analýzu marketingového prostředí Východních Čech, primární a sekundární nabídku destinace, identifikace hlavních konkurentů a marketingový výzkum návštěvníků. Závěrečná část práce shrnuje hlavní nedostatky a překážky rozvoje cestovního ruchu a snaží se nabídnout nějaké možnosti řešení.
Motivační systémy společnosti ČSA a.s.
Točoňová, Jana ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se člení na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje problematice motivace obecně. Obsahuje základní pojmy jako je motivace, její zdroje a stimulace. Dále obsahuje teorie pracovní motivace, vysvětluje vztah motivu a výkonu a pojem motivační program organizace. Praktická část rozebírá jednotlivé motivační systémy společnosti ČSA, jako je systém odměňování, hodnocení zaměstnanců, vzdělávání a systém komunikace. Závěr práce je věnována průzkumu názorů a hodnot zaměstnanců společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.