Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Entrepreneurship of the Clarins Group on the Czech and Slovak market
Titková, Tatiana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Fuchs, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá podnikáním skupiny Clarins na českém a slovenském trhu. V první kapitole teoretické části je definován marketingový mix v koncepci 4P a jeho jednotlivé součásti. Druhá kapitola bakalářské práce je věnována vysvětlení pojmů brand, identita značky a positioning. Praktická část se zabývá představením skupiny a pod ní patřících značek a detailně popisuje jejich sortiment. Práce dává také informace o nejdůležitějších distributorech skupiny na českém a slovenském trhu a přibližuje její marketingovú komunikaci. Posledná kapitola praktické části je věnováná spoločenské odpovědnosti skupiny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.