Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Design of layered, (C,N,S)-based donor-acceptor materials
Kochergin, Yaroslav ; Bojdys, Michael Janus (vedoucí práce) ; Starý, Ivo (oponent) ; Thomas, Arne (oponent)
Od roku 2016 existují celosvětově více mobilních telefonů než lidé na Země, a ve všech těchto zařízeních jsou požity vzácné přírodní materiály (CRM). Například běžně používané tranzistory na bázi křemíku jsou těžko chemicky modifikovat. Hlavní nevýhodou anorganických materiálů pro výrobu fotočlánků a fotokatalýzatorů je jejich vysoký obsah vzácných materiálů, nízká kvantová efektivita a fotodegradaci. V posledních letech výzkum je zaměřen na vývoj nových vysoce efektivních zařízení pro optické a elektronické aplikace, které úplně neobsahují CRM. Pro řešení těchto problémů, materiálové chemici hledají nové cesty k vytváření udržitelnějších a spolehlivějších materiálů. Z tohoto pokladu k nejslibnějším kandidátům patří pórovité organické π-konjugované polymery (POPs), a v posledních deseti letech ony získaly obrovskou použitelnost ve výzkumu materiálů, zejména v oblasti fotokatalýzy, opto- a elektrochemické senzoriky a mikroelektroniky. Syntetická rozmanitost, chemická a fyzikální stabilita, a také poměrně nízké výrobní náklady a škálovatelnost umožňují POPs překonat nevýhody anorganických materiálů. Navíc nepřítomnost vzácných prvků v čistě organické struktuře POPs dělá tyto materiály šetrnější k životnímu prostředí. Představili jsme podtřídu organických porézních polymerů obsahujících síru a dusík...
Nezisková organizace Maranatha a její marketing
Thomas, Anna ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Malcová, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá specifiky marketingové komunikace neziskové organizace s křesťanským zaměřením. Cílem práce je zhodnocení efektivity využívaných komunikačních nástrojů. Teoretická část vymezuje neziskový sektor v České republice, popisuje současné právní formy neziskových organizací a zohledňuje jejich novou právní úpravu. Teorie dále vymezuje pojmy marketing, marketingová komunikace, formy komunikace neziskových organizací a použitelnost webových stránek. Praktická část představuje křesťanský spolek Maranatha, marketingový mix dvou vybraných projektů a srovnává jejich komunikační prostředky s fundraisingovým projektem humanitární organizace ADRA. Závěr obsahuje hodnocení využívaných komunikačních prostředků včetně webových stránek a doporučení k jejich vylepšení.
Česká literatura v perspektivách genderu: IV. kongres světové literárněvědné bohemistiky: Jiná česká literatura (?)
Matonoha, Jan ; Balázs, A. H. ; Deutschmann, P. ; Filipowicz, M. ; Fischerová, A. ; Gańczarczyk, G. M. ; Hoffmann, B. ; Hoffmannová, Jana ; Kalivodová, E. ; Kalnická, Z. ; Kos, S. ; Kynčlová, T. ; Lishaugen, R. ; Machala, L. ; Malevič, O. ; Moldanová, D. ; Penčeva, A. ; Poročkina, I. ; Scheinostová, A. ; Sokol, E. ; Součková, M. ; Thomas, A. ; Volková, B. ; Wutsdorff, I. ; Zachová, A.
Arranged every 5 years at the initiative of the Academy of Sciences of the Czech Republic Institute of Czech Literature, the congress brought together some 150 researchers this year. The presented set of studies primarily attempts not merely to repeat other discussions on the subject of women (or men) in literature, but with the aid of gender analysis and critical interpretation to more systematically consider the literary text as a space for subject self‑comprehension and the formation of gender(ed) identities, as well as to comment on the opportunities, dilemmas and debts of Czech literary research in the context of gender thought. This collection thus offers a broad range of theoretical and thematic approaches, from a critical reading of the canon, gynocriticism and the archeology of women’s literary tradition through cross‑dressing in National Revival drama, queer reading of the socialist realist novel, the gender evaluation of contemporary Czech literature and many other topics.

Viz též: podobná jména autorů
1 Thomas, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.