Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Projektová výuka jako inovativní přístup vyučování na 1. st. ZŠ
Tesárková, Eva ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Tomková, Anna (oponent)
Diplomová práce se zabývá projektovým vyučováním a metodou projektu. V teoretické části jsou uvedeny podstatné informace vztahující se projektové výuce, popisuje historii projektové metody, seznamuje s hlavními představiteli této metody a s druhy projektů a jejich uplatnění ve vyučování. Výzkumná část, vedena metodou akčního výzkumu, zachycuje co si učitelé představují pod pojmem projektové vyučování-projekt, jaké typy projektů využívají učitelé nejčastěji a jaké jsou výhody nebo nevýhody projektového vyučování z pohledu učitele. Dotazníkové šetření u žáků sleduje preference a oblíbenost metody z hlediska žáka a s jakým typem projektu a ve kterém předmětu se žák nejčastěji setkal. Autorka práce prezentuje vlastní realizovaný projekt, ve kterém ověřuje charakteristické znaky projektové metody a porovnává teorii a vlastní praktickou zkušeností. Klíčová slova: transformace, projektové vyučování, projektová metoda, akční výzkum, projekt
Projektová výuka jako inovativní přístup vyučování na 1. st. ZŠ
Tesárková, Eva ; Tomková, Anna (oponent) ; Kargerová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá projektovým vyučováním a metodou projektu. V teoretické části jsou uvedeny podstatné informace vztahující se projektové výuce, popisuje historii projektové metody, seznamuje s hlavními představiteli této metody a s druhy projektů a jejich uplatnění ve vyučování. Výzkumná část, vedena metodou akčního výzkumu, zachycuje co si učitelé představují pod pojmem projektové vyučování-projekt, jaké typy projektů využívají učitelé nejčastěji a jaké jsou výhody nebo nevýhody projektového vyučování z pohledu učitele. Dotazníkové šetření u žáků sleduje preference a oblíbenost metody z hlediska žáka a s jakým typem projektu a ve kterém předmětu se žák nejčastěji setkal. Autorka práce prezentuje vlastní realizovaný projekt, ve kterém ověřuje charakteristické znaky projektové metody a porovnává teorii a vlastní praktickou zkušeností. Klíčová slova: transformace, projektové vyučování, projektová metoda, akční výzkum, projekt

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.