Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové kampaně pro vybranou neziskovou společnost
Terschová, Daniela ; Vaňková, Markéta (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší téma marketingu a jeho využití v oblasti neziskových organizací. V první části jsou vymezena teoretická východiska zaměřující se na široké a v dnešní době velmi aktuální téma marketingu, služeb a v poslední řadě se práce zaměřuje na téma neziskových organizací. Ve druhé části diplomové práce je popsána vybraná nezisková společnost a jsou provedeny potřebné analýzy. V poslední části práce jsou na základě získaných dat zpracovány návrhy na zlepšení marketingových aktivit vybrané společnosti.
Vnitropodnikové směrnice obchodních korporací
Terschová, Daniela ; Kopřiva, Jan (oponent) ; Pěta, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vnitropodnikovými směrnicemi zaměřujícími se na dlouhodobý majetek v obchodní společnosti. V první části jsou vymezena teoretická východiska zaměřující se na vnitropodnikové směrnice a dlouhodobý majetek. Ve druhé části bakalářské práce je popsána vybraná společnost a provedena analýza vybrané společnosti. V poslední části je navrhnuta nová a aktuální směrnice, která se zaměřuje na dlouhodobý majetek.
Vnitropodnikové směrnice obchodních korporací
Terschová, Daniela ; Kopřiva, Jan (oponent) ; Pěta, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vnitropodnikovými směrnicemi zaměřujícími se na dlouhodobý majetek v obchodní společnosti. V první části jsou vymezena teoretická východiska zaměřující se na vnitropodnikové směrnice a dlouhodobý majetek. Ve druhé části bakalářské práce je popsána vybraná společnost a provedena analýza vybrané společnosti. V poslední části je navrhnuta nová a aktuální směrnice, která se zaměřuje na dlouhodobý majetek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.