Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení učební činnosti žáků ve výuce cizích jazyků
Smejkal, Josef ; Taxová, Jiřina (vedoucí práce) ; Poláčková, Věra (oponent) ; Trösterová, Zdenka (oponent)
Tato práce pojednává o moderních přístupech k řízení učební činnosti žáků ve výuce cizích jazyků. Poskytuje nástin nejdůležitějších vztahů a efektů, které vznikají v rámci sledované oblasti. Obsažený výzkum se zaměřuje na posouzení otázky, jakou roli hrají zvolené vnitřní charakteristiky učícího se jak v oblasti používání cílového jazyka, tak i v oblasti rozmanitých postojů k učebním a vyučovacím činnostem. Výsledky výzkumu odhalily, že tyto zvolené vnitřní charakteristiky učícího se jsou hlavním faktorem, který ovlivňuje jak množství studenty používaného cílového jazyka, tak i postoje studentů k učitelovu přístupu k řízení výuky cizích jazyků.
Řízení učební činnosti žáků ve výuce cizích jazyků
Smejkal, Josef ; Taxová, Jiřina (vedoucí práce) ; Poláčková, Věra (oponent) ; Trösterová, Zdenka (oponent)
Tato práce pojednává o moderních přístupech k řízení učební činnosti žáků ve výuce cizích jazyků. Poskytuje nástin nejdůležitějších vztahů a efektů, které vznikají v rámci sledované oblasti. Obsažený výzkum se zaměřuje na posouzení otázky, jakou roli hrají zvolené vnitřní charakteristiky učícího se jak v oblasti používání cílového jazyka, tak i v oblasti rozmanitých postojů k učebním a vyučovacím činnostem. Výsledky výzkumu odhalily, že tyto zvolené vnitřní charakteristiky učícího se jsou hlavním faktorem, který ovlivňuje jak množství studenty používaného cílového jazyka, tak i postoje studentů k učitelovu přístupu k řízení výuky cizích jazyků.
Řízení učební činnosti žáků ve výuce cizích jazyků
Smejkal, Josef ; Taxová, Jiřina (vedoucí práce) ; Poláčková, Věra (oponent) ; Trösterová, Zdenka (oponent)
Tato práce pojednává o moderních přístupech k řízení učební činnosti žáků ve výuce cizích jazyků. Poskytuje nástin nejdůležitějších vztahů a efektů, které vznikají v rámci sledované oblasti. Obsažený výzkum se zaměřuje na posouzení otázky, jakou roli hrají zvolené vnitřní charakteristiky učícího se jak v oblasti používání cílového jazyka, tak i v oblasti rozmanitých postojů k učebním a vyučovacím činnostem. Výsledky výzkumu odhalily, že tyto zvolené vnitřní charakteristiky učícího se jsou hlavním faktorem, který ovlivňuje jak množství studenty používaného cílového jazyka, tak i postoje studentů k učitelovu přístupu k řízení výuky cizích jazyků.
Vliv rodinných vztahů na vývoj identity jedince
Vítečková, Michaela ; Pelikán, Jiří (vedoucí práce) ; Rabušicová, Milada (oponent) ; Taxová, Jiřina (oponent)
Dizertacni prace je pojednana, jako teoreticko-empiricka sonda do podoby klicovych rodinnych vztahu, majicich vliv na dotvareni podoby identity jedince. V ramci prace jsou rozpracovavana temata vyvoje konceptu identity v historickem a sociokulturnim nahledu, vyznamnej si pozornost je venovana postmodernim myslenkovym nahledu na identitu jedince. Inspirativnim zdrojem se stava myslenka identity, jako kontinuaIne se utvarejiciho pfibehu, zasazeneho vyznamnymi diskursy i zkusenostmi jedince se sociaIni realitou. Vyznamny prostor je venovan analyze vyvojovych teorii, ktere nam podavaji nezbytne informace 0 zakonitostech vyvoje identity v prubehu ontogeneze. Stezejni cast prace, ktera vyust'uje v empirickou sondu, je pojata, jako rozbor rodinneho kontextu, predevsim pak tech klicovych vztahu, ktere meli moznost spouutvaret podobu identity jedince. Empiricka sonda pfinasi sadu retrospektivnich nahledu na atmosferu a vztahy v rodinach respondentu, jejiz cHern bylo ovefit navdene obecnejsi principy ve vztazich mezi rodiCi a detmi, ktere napomahaji utvoreni zdrave formy identity.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.