Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení držení těla žáků 3. a 4. třídy základní školy a možnosti jeho ovlivnění
Tauchman, Lukáš ; Bunc, Václav (vedoucí práce) ; Levitová, Andrea (oponent)
Název: Zhodnocení držení těla žáků 3. a 4. třídy základní školy a možnosti jeho ovlivnění Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnotit držení těla žáků 3. a 4. třídy základní školy. Posoudit vliv intervenčního programu na držení těla žáků a dále diskutovat možnosti, jak lze držení těla ovlivnit. Metody: V této práci byl k hodnocení držení těla žáků zvolen experiment s prvky kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Výsledky: K hodnocení držení těla byl použit Mathiasův test, hodnocení podle Jaroše a Lomíčka a měření krční a bederní lordózy. Mathiasův test ukázal, že dobré držení těla má pouze 14 žáků (16,9 %), 69 žáků (83,1 %) má vadné držení těla. Podle hodnocení Jaroše a Lomíčka bylo zjištěno, že nejhůře hodnocenou oblastí těla je držení hlavy a krku a nejlépe vychází hodnocení hrudníku. Z hlediska držení těla vyšlo v pretestu 27 žáků (32,6 %) s dobrým držením těla, 54 žáků (65 %) s vadným držením těla a 2 žáci (2,4 %) s velmi špatným držením těla. V posttestu mělo 36 žáků (43,4 %) dobré držení těla a 47 žáků (56,6 %) vadné držení těla. Velmi špatné držení těla nebylo v posttestu zaznamenáno. Měření krční lordózy v pretestu ukázalo v normě (fyziologické rozmezí) 10 žáků (12 %) a v posttestu 12 žáků (14,5 %). Bederní lordóza byla v pretestu v normě, kterou je míněna fyziologická hodnota, u 28 žáků...
Zhodnocení držení těla žáků 3. a 4. třídy základní školy a možnosti jeho ovlivnění
Tauchman, Lukáš ; Bunc, Václav (vedoucí práce) ; Levitová, Andrea (oponent)
Název: Zhodnocení držení těla žáků 3. a 4. třídy základní školy a možnosti jeho ovlivnění Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnotit držení těla žáků 3. a 4. třídy základní školy. Posoudit vliv intervenčního programu na držení těla žáků a dále diskutovat možnosti, jak lze držení těla ovlivnit. Metody: V této práci byl k hodnocení držení těla žáků zvolen experiment s prvky kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Výsledky: K hodnocení držení těla byl použit Mathiasův test, hodnocení podle Jaroše a Lomíčka a měření krční a bederní lordózy. Mathiasův test ukázal, že dobré držení těla má pouze 14 žáků (16,9 %), 69 žáků (83,1 %) má vadné držení těla. Podle hodnocení Jaroše a Lomíčka bylo zjištěno, že nejhůře hodnocenou oblastí těla je držení hlavy a krku a nejlépe vychází hodnocení hrudníku. Z hlediska držení těla vyšlo v pretestu 27 žáků (32,6 %) s dobrým držením těla, 54 žáků (65 %) s vadným držením těla a 2 žáci (2,4 %) s velmi špatným držením těla. V posttestu mělo 36 žáků (43,4 %) dobré držení těla a 47 žáků (56,6 %) vadné držení těla. Velmi špatné držení těla nebylo v posttestu zaznamenáno. Měření krční lordózy v pretestu ukázalo v normě (fyziologické rozmezí) 10 žáků (12 %) a v posttestu 12 žáků (14,5 %). Bederní lordóza byla v pretestu v normě, kterou je míněna fyziologická hodnota, u 28 žáků...
Pohybová rehabilitace po rekonstrukci předního zkříženého vazu
Tauchman, Lukáš ; Bunc, Václav (vedoucí práce) ; Hráský, Pavel (oponent)
Název: Pohybová rehabilitace po operaci předního zkříženého vazu Cíle: 1. Porovnat (analyzovat) rehabilitační postupy různých autorů po operaci PZV. 2. Na základě teoretických poznatků vytvořit rehabilitační program po operaci PZV. Metody: Práce je napsána formou literární rešerše. Výsledky: Srovnání několika vybraných přístupů zabývajících se problematikou poranění PZV. Výsledkem jsou prvky, ve kterých se tyto přístupy shodují a liší. Na závěr je z teoretických poznatků získaných z těchto přístupů vytvořen rehabilitační program. Klíčová slova: poranění, kolení kloub, vaz, rehabilitace

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.