Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kooperativní princip v talk schow Všechnopárty
Tauchenová, Kateřina ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza komunikace probíhající v televizní talk show Všechnopárty, a to ze dvou hlavních pohledů: za prvé z hlediska naplnění kooperativního a zdvořilostního principu v dialozích probíhajících mezi moderátorem a jeho hosty a za druhé se zaměřením na transformaci běžné komunikace zapříčiněnou tím, že probíhající dialogy jsou medializovány. Práce je rozdělena do tří kapitol. První předkládá vysvětlení pojmů jako je komunikace, sémiotika, konverzační maximy nebo zdvořilostní princip a poskytuje tak teoretický vhled do zkoumané problematiky. V druhé kapitole jsou popsány metody použité k analýze vybraných dílů pořadu Všechnopárty. Práce využívá dvou metod, a to pragmalingvistické analýzy pro zhodnocení výskytu kooperativního a zdvořilostního principu a sémiotické analýzy pro popis vlivu medializace na dialogy vedené v rámci pořadu. Třetí kapitola poté aplikuje výše uvedené teoretické poznatky na pět vybraných dílů pořadu. V první části jsou popsány situace, ve kterých došlo k porušení konverzačních nebo zdvořilostních maxim, a dopad těchto porušení na průběh komunikace. Ve druhé části jsou pak uvedeny odlišnosti dialogů vedených v rámci show od běžné komunikace, které jsou zapříčiněny jejich medializací. Cílem práce je popsat výskyt výše uvedených jevů a zhodnotit jejich...
Fenomén youtuberů a jejich využití v marketingu
Tauchenová, Kateřina ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Kůželová, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Fenomén youtuberů a jejich využití v marketingu se zabývá fenoménem youtuberů jakožto idolů dnešních mladých lidí a představuje možnosti využití jejich vlivu k marketingovým účelům. První kapitola čtenáře uvádí do všeobecné problematiky online marketingu a poskytuje mu základní znalosti popisované oblasti, potřebné k pochopení dále probíraných témat. Druhá kapitola se zabývá sociálními sítěmi a jejich využitím k marketingovým účelům. Třetí kapitola je věnována problematice spojené se sociální sítí YouTube. Je v ní podrobněji vysvětlen pojem youtuber a představeny druhy videí, která youtubeři nejčastěji publikují. Poslední kapitola práce pak předkládá konkrétní příklady marketingových aktivit spojených s youtubery, realizovaných v českém prostředí. Stěžejní částí poslední kapitoly jsou tři případové studie, v nichž jsou analyzovány konkrétní reklamní kampaně, do kterých byli youtubeři zapojeni. Práce si klade za cíl poskytnout ucelený pohled na fenomén youtuberů i mechanismus jejich komerční spolupráce se značkami a zároveň zhodnotit efektivitu kampaní využívajících youtubery v porovnání s kampaněmi realizovanými pomocí klasických nástrojů online marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.