Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace společnosti Sephora
Szabó, Nikola ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Manová, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce se zabývá současnou marketingovou komunikací společnosti Sephora na českém trhu. Primárním cílem práce je analyzovat účinnost komunikační strategie společnosti na českém trhu s kosmetikou, který se v současnosti rychle rozvíjí. Toho cíle je dosahováno pomocí analýzy PEST, analýzy SWOT, analýzy konkurenčního prostředí na českém trhu a vlastního dotazníkového šetření. Výstupem práce je nejen zhodnocení účinnosti současné marketingové komunikace, ale i vlastní návrh a doporučení na novou komunikační strategii.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.