Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postoje žáků k problematice trestů
Svatoňová, Růžena ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Bendl, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce "Postoje žáků k problematice trestů" pojednává o vnímání trestů žáky 2. stupně základní školy ve Skuhrově nad Bělou. V teoretické části se věnuji problematice definice osobnosti žáka a učitele, popisuji jednotlivé výchovné styly a v neposlední řadě samozřejmě tresty, jejich definici, druhy a funkci. Praktická část je sestavena na základě kvantitativního výzkumu mezi žáky ZŠ Skuhrov nad Bělou. Zaměřuje se na jejich názory a znalosti v oblasti definice trestů a v oblasti jejich druhů. Dále zkoumá jejich vlastní zkušenosti s tresty. Cílem práce je zjistit názory dotazovaných žáků, tyto názory utřídit a případně srovnat s názory dospělých, které již byly provedeny.
Motivace žáků k učení
Svatoňová, Růžena ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Duschinská, Karolina (oponent)
Diplomová práce "Motivace žáků k učení" pojednává o tom, jak jsou žáci 2. stupně základní školy Praha 7, Korunovační 8, motivování k učení. V teoretické části se věnuji problematice definice motivace, zdrojům motivace a rozdělení motivace. Více rozebírám vnitřní, vnější a flow motivaci. Dále se věnuji motivaci žáků k učení, s níž souvisí školní úspěšnost, nuda a také to, jaké předměty žáci vnímají jako oblíbené, a které naopak patří mezi neoblíbené. Na závěr teoretické části se věnuji problematice odměn a trestů. Praktická část je sestavena na základě kvantitativního výzkumu mezi žáky ZŠ Praha 7, Korunovační 8. Zaměřuje se na jejich znalosti v oblasti motivace. Dále zkoumá oblíbenost předmětů, a v neposlední řadě to, jak jsou žáci motivováni k učení. Cílem práce je zjistit názory žáků, tyto utřídit a porovnat je s výsledky výzkumů, které již byly provedeny.
Postoje žáků k problematice trestů
Svatoňová, Růžena ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Bendl, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce "Postoje žáků k problematice trestů" pojednává o vnímání trestů žáky 2. stupně základní školy ve Skuhrově nad Bělou. V teoretické části se věnuji problematice definice osobnosti žáka a učitele, popisuji jednotlivé výchovné styly a v neposlední řadě samozřejmě tresty, jejich definici, druhy a funkci. Praktická část je sestavena na základě kvantitativního výzkumu mezi žáky ZŠ Skuhrov nad Bělou. Zaměřuje se na jejich názory a znalosti v oblasti definice trestů a v oblasti jejich druhů. Dále zkoumá jejich vlastní zkušenosti s tresty. Cílem práce je zjistit názory dotazovaných žáků, tyto názory utřídit a případně srovnat s názory dospělých, které již byly provedeny.

Viz též: podobná jména autorů
1 SVATOŇOVÁ, Renáta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.