|
Návrh marketingové komunikace pro cestovní agenturu
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá oblastí marketingu, přesněji oblastí komunikačního mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Cílem práce je zdokonalit marketingovou komunikaci společnosti s jejími zákazníky a to za pomoci návrhů, které se dotýkají prvků komunikačního mixu. Práce je dělena na 3 části – teoretickou, která obsahuje důležité poznatky z dané oblasti, analytickou, která hodností současný stav společnosti i jejího okolí a návrhovou, kde jsou uvedeny návrhy vedoucí ke splnění stanoveného cíle práce.
|
|
Návrh marketingových aktivit cestovní agentury
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Na základě analýzy navrhuji takové změny v marketingovém mixu, které pomohou společnosti získat nové zákazníky a udržet stávající. Návrhy však hlavně pomohou společnosti vylepšit její dobré jméno a image seriózní a kvalitní cestovní agentury.
|
|
Návrh marketingových aktivit cestovní agentury
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Na základě analýzy navrhuji takové změny v marketingovém mixu, které pomohou společnosti získat nové zákazníky a udržet stávající. Návrhy však hlavně pomohou společnosti vylepšit její dobré jméno a image seriózní a kvalitní cestovní agentury.
|
|
Návrh marketingové komunikace pro cestovní agenturu
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá oblastí marketingu, přesněji oblastí komunikačního mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Cílem práce je zdokonalit marketingovou komunikaci společnosti s jejími zákazníky a to za pomoci návrhů, které se dotýkají prvků komunikačního mixu. Práce je dělena na 3 části – teoretickou, která obsahuje důležité poznatky z dané oblasti, analytickou, která hodností současný stav společnosti i jejího okolí a návrhovou, kde jsou uvedeny návrhy vedoucí ke splnění stanoveného cíle práce.
|