Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role pokusů ve výuce na waldorfském lyceu ve srovnání s "běžným" gymnáziem v ČR
Studničková, Zuzana ; Šmejkal, Petr (vedoucí práce) ; Stratilová Urválková, Eva (oponent)
3 Abstrakt Bakalářská práce se zabývá rolí experimentu ve výuce chemie na waldorfských školách a rámcově porovnává přístup k realizaci experimentů a jejich začlenění do výuky na waldorfských školách a vybraných gymnáziích v ČR. Práce se v první části zaměřuje na popis specifik waldorfské školy. V druhé části jsou uvedeny výsledky rámcového orientačního dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na četnost a způsoby využití experimentu při výuce chemie na vybraných gymnáziích v ČR, přičemž výsledky tohoto orientačního šetření a návštěvy laboratorních cvičení na jednom gymnáziu jsou konfrontovány a diskutovány v kontrastu s výsledky hospitací zaměřených na sledování role a využití experimentu na waldorfských školách, Waldorfském lyceu v Praze a Základní a Střední škole waldorfské v Semilech. Dále jsou porovnány přístupy k experimentům a shrnuty přínosy i nevýhody pojetí experimentální činnosti a její využití ve výuce na výše uvedených školách. Celkově lze konstatovat, že na waldorfských školách jsou experimenty nedílnou součástí každé hodiny chemie a jsou pro výuku chemie nepostradatelné. Téměř ovšem chybí laboratorní cvičení. Množství probrané látky je také menší než v případě gymnázií v práci sledovaných. Na sledovaných gymnáziích jsou naopak méně běžné demonstrační experimenty a často také experimenty...
Interaktivní tabule ve výuce anorganické chemie na SŠ - IV.A (14. skupina)
Studničková, Zuzana ; Teplý, Pavel (vedoucí práce) ; Stratilová Urválková, Eva (oponent)
1 Abstrakt Předmětem této diplomové práce je tvorba výukových materiálů pro interaktivní tabuli v programu SMART Notebook na téma 14. skupina. Materiály jsou tvořeny formou interaktivních prezentací a jsou určeny pro výuku na středních školách. Součástí práce je také popis tvorby prezentace a práce s použitými interaktivními prvky pro učitele. Dále jsou uvedeny výhody a nevýhody práce v programu SMART Notebook. Klíčová slova: Interaktivní tabule, SMART Notebook, 14. skupina, prezentace, uhlík, křemík, cín, olovo, germanium
Role pokusů ve výuce na waldorfském lyceu ve srovnání s "běžným" gymnáziem v ČR
Studničková, Zuzana ; Šmejkal, Petr (vedoucí práce) ; Stratilová Urválková, Eva (oponent)
3 Abstrakt Bakalářská práce se zabývá rolí experimentu ve výuce chemie na waldorfských školách a rámcově porovnává přístup k realizaci experimentů a jejich začlenění do výuky na waldorfských školách a vybraných gymnáziích v ČR. Práce se v první části zaměřuje na popis specifik waldorfské školy. V druhé části jsou uvedeny výsledky rámcového orientačního dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na četnost a způsoby využití experimentu při výuce chemie na vybraných gymnáziích v ČR, přičemž výsledky tohoto orientačního šetření a návštěvy laboratorních cvičení na jednom gymnáziu jsou konfrontovány a diskutovány v kontrastu s výsledky hospitací zaměřených na sledování role a využití experimentu na waldorfských školách, Waldorfském lyceu v Praze a Základní a Střední škole waldorfské v Semilech. Dále jsou porovnány přístupy k experimentům a shrnuty přínosy i nevýhody pojetí experimentální činnosti a její využití ve výuce na výše uvedených školách. Celkově lze konstatovat, že na waldorfských školách jsou experimenty nedílnou součástí každé hodiny chemie a jsou pro výuku chemie nepostradatelné. Téměř ovšem chybí laboratorní cvičení. Množství probrané látky je také menší než v případě gymnázií v práci sledovaných. Na sledovaných gymnáziích jsou naopak méně běžné demonstrační experimenty a často také experimenty...
Zdanění zaměstnaneckých benefitů v ČR
Studničková, Zuzana ; Finardi, Savina (vedoucí práce) ; Tecl, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na zdanění vybraných zaměstnaneckých benefitů v České republice. Poskytování zaměstnaneckých benefitů je posuzováno s ohledem na základ daně zaměstnavatele, na základ daně zaměstnance a na vyměřovací základ pro odvod pojistného na sociální zabezpečení a příspěvek na státní politiku zaměstnanosti a pojistného na všeobecné zdravotní pojištění. Diplomová práce je rozdělena na tři části. První kapitola se zabývá vysvětlením pojmů lidský kapitál a zaměstnanecké benefity, analyzuje nejčastěji poskytované zaměstnanecké benefity a popisuje možnosti jejich zajištění. Druhá kapitola se zabývá daňovými a pojistnými aspekty vybraných zaměstnaneckých benefitů. Ve třetí kapitole jsou popsány benefity poskytované poradenskou skupinou ASB Group a stanovena doporučení týkající se změn benefitního systému.
Správa místních poplatků ve vybrané obci
Studničková, Zuzana ; Sedmihradská, Lucie (vedoucí práce) ; Brabcová, Pavlína (oponent)
Předmětem mé bakalářské práce je rozbor správy místních poplatků v obci Benešov. V práci jsem vysvětlila význam základních pojmů nutných pro pochopení dané problematiky, zjistila jsem, jakou pravomoc a působnost mají obce v oblasti místních poplatků, popsala jsem proces tvorby obecně závazných vyhlášek, jednotlivé poplatkové prvky a charakterizovala jsem soustavu místních poplatků v České republice. Poté jsem popsala správní daňové řízení včetně všech jeho součástí. Provedla jsem analýzu místních poplatků v obci Benešov, kde jsem klasifikovala jednotlivé místní poplatky vybírané obcí. V rámci mnou vybrané obce jsem podrobně popsala průběh správného řízení. Mimo jiné jsem také nahlédla do historie správy místních poplatků v Benešově a zpracovala názory odborníků na přenesení působnosti správy daně z nemovitostí na obecní úřady v mnou zkoumané obci. V závěru jsem provedla syntézu svých poznatků a vypracovala vlastní doporučení pro obec Benešov.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.