Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vztah učitele a žáka v mimoškolní výchově
Strakatá, Kateřina ; Komárková, Tereza (vedoucí práce) ; Běhalová, Andrea (oponent)
Tématem bakalářské práce je vztah učitele a žáka v mimoškolní výchově. Toto téma jsem vybrala na základě toho, že o mimoškolní výchově, konkrétně o utváření vztahu učitele mezi žáky v mimoškolní výchově, není podle mě dosud dostatečné množství literatury a je to stále oblast méně diskutovaná. V teoretické části bakalářské práce jsem se zabývala interakcí učitele a žáka, což bylo předmětem mého výzkumu. Porovnala jsem mimoškolní a školní výchovu, zaměřila jsem se na osobnost učitele a žáka a na utváření vztahu mezi učitelem a žákem. Cílem teoretické části bylo porovnat školní a mimoškolní výchovu, charakterizovat osobnost učitele a žáka a popsat proces utváření vztahu učitele a žáka v mimoškolní výchově. V empirické části jsem provedla výzkum, na který jsem použila kvalitativní metodu a jako nástroj zvolila polostrukturované interview. Interview bylo směřováno učitelům, kteří se zabývají mimoškolní výchovou. Cílem empirické části bylo zjistit, jaké faktory ovlivňují vztah učitele a žáka. Dílčími cíli bylo zjistit, jaké vlastnosti jsou podle učitelů žáky oceňovány a jaké metody výuky učitelé nejčastěji volí. Cílem celé práce bylo charakterizovat mimoškolní výchovu, poukázat na osobnost učitele a žáka, jako účastníky mimoškolní výchovy a vymezit hlavní faktory působící na jejich vzájemný vztah v...
Vztah učitele a žáka v mimoškolní výchově
Strakatá, Kateřina ; Komárková, Tereza (vedoucí práce) ; Běhalová, Andrea (oponent)
Tématem bakalářské práce je vztah učitele a žáka v mimoškolní výchově. Toto téma jsem vybrala na základě toho, že o mimoškolní výchově, konkrétně o utváření vztahu učitele mezi žáky v mimoškolní výchově, není podle mě dosud dostatečné množství literatury a je to stále oblast méně diskutovaná. V teoretické části bakalářské práce jsem se zabývala interakcí učitele a žáka, což bylo předmětem mého výzkumu. Porovnala jsem mimoškolní a školní výchovu, zaměřila jsem se na osobnost učitele a žáka a na utváření vztahu mezi učitelem a žákem. Cílem teoretické části bylo porovnat školní a mimoškolní výchovu, charakterizovat osobnost učitele a žáka a popsat proces utváření vztahu učitele a žáka v mimoškolní výchově. V empirické části jsem provedla výzkum, na který jsem použila kvalitativní metodu a jako nástroj zvolila polostrukturované interview. Interview bylo směřováno učitelům, kteří se zabývají mimoškolní výchovou. Cílem empirické části bylo zjistit, jaké faktory ovlivňují vztah učitele a žáka. Dílčími cíli bylo zjistit, jaké vlastnosti jsou podle učitelů žáky oceňovány a jaké metody výuky učitelé nejčastěji volí. Cílem celé práce bylo charakterizovat mimoškolní výchovu, poukázat na osobnost učitele a žáka, jako účastníky mimoškolní výchovy a vymezit hlavní faktory působící na jejich vzájemný vztah v...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.