Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Autoregulace učení a osobní pohoda vysokoškolských studentů v době pandemie covidu-19
Stránská, Šárka ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Záškodná, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá souvislostmi mezi autoregulací učení a osobní pohodou vysokoškolských studentů. Cílem práce je analyzovat stav autoregulace učení a osobní pohody studentů vysokých škol v době pandemie. Teoretická východiska práce jsou věnována výsledkům výzkumů zaměřených na autoregulaci učení a duševní zdraví vysokoškoláků v době pandemie a představení významných konceptů v teorii osobní pohody a autoregulovaného učení. Následně je identifikován vztah mezi autoregulací učení a osobní pohodou vysokoškolských studentů. Součástí práce je empirické šetření, jehož cílem je identifikovat rozdíly v autoregulaci učení a osobní pohodě mezi studenty lékařských fakult, kteří pomáhali ve zdravotnických zařízeních a těmi, kteří nepomáhali a mezi studenty přírodovědecké fakulty. Byl zjištěn vzájemný vztah mezi autoregulací učení a osobní pohodou a negativní korelace autoregulace s depresí. Rovněž nebyly potvrzeny signifikantní rozdíly v autoregulaci učení ani osobní pohodě mezi studenty v závislosti na fakultě a pohlaví. Klíčová slova: autoregulace učení, distanční vzdělávání, osobní pohoda, covid-19, studenti, vysokoškolské vzdělávání, pandemie

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.