Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh internetových stránek
Stibor, Jiří ; Pekař, Kamil (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout reprezentativní internetové stránky pro profesionálního kouzelníka. V práci se pojednává o komplexním řešení webu a jeho internetovém marketingu.
Návrh internetových stránek
Stibor, Jiří ; Pekař, Kamil (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout reprezentativní internetové stránky pro profesionálního kouzelníka. V práci se pojednává o komplexním řešení webu a jeho internetovém marketingu.
Analýza trhu bubble tea v České republice
Stibor, Jiří ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá trhem bubble tea v České republice ve vztahu ke společnosti Bubbleology. Cílem práce je analýza jejího marketingového mixu a navržení změn a opatření, které by vedly ke zvýšení povědomí o značce a následně i ke zvýšení zisků. Za pomoci dotazníkového šetření na internetu je nejdříve určena cílová skupina nápoje. Poté jsou popsány hlavní značky na trhu a identifikována je hlavní konkurence pro Bubbleology. Následuje analýza samotného marketingového mixu společnosti. Na základě zjištění jsou navrženy doporučení a doplňky k současnému mixu. Jedná se především o zvýšení digital engagement za pomoci sociálních sítí a mobilní aplikace a o zlepšení promočních aktivit v místě prodeje. Správnost konceptů je nakonec ověřena pomocí skupinového rozhovoru.
Product placement
Stibor, Jiří ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce rozebírá specifickou formu reklamy, product placement a především jeho používání v českých médiích. Práce mapuje historii umísťování produktů do různých prostředků marketingové komunikace a porovnává ho se sponzoringem. Dále zkoumá jeho používání ve světě a jeho legislativní hranice dané Evropskou unií i českými zákonodárci. Poté je porovnán product placement ve veřejnoprávní a soukromé televizi. Účinnost product placementu je potvrzena v dotazníkovém šetření, zaměřeném na znalost českého diváka na toto téma a na seriál Ulice, který je také rozebrán.

Viz též: podobná jména autorů
4 Stibor, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.