Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Dopad Word-of-Mouth marketingu a virálního marketingu na kontinuální a diskontinuální technologické inovace
Staroveský, Přemysl ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bárta, Vladimír (oponent) ; Pichanič, Mikuláš (oponent)
Tato disertační práce shrnuje stávající matematické modely pro šíření diskontinuálních inovací a rozdíly mezi kontinuálními inovacemi. Popisuje a analyzuje, jaký je rozdíl mezi WOM a virálním marketingem. Hodnotí stávající matematické modely pro šíření informací pomocí virálního marketingu a analyzuje, proč úspěšný virální marketing představuje vzácný případ. Analyzuje, které marketingové zprávy se šíří virálně a líčí hlavní důvody proč je tomu tak.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.