Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
2D tahová hra v Unity s prvky procedurálního generování
Srb, František ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Černý, Vojtěch (oponent)
Práce se zabývá vývojem 2D tahové hry v Unity, od návrhu herního de- signu až po dokončení její implementace. Rozebíráme důležité prvky pro herní žánry Roguelike, deck-building a dungeon-crawler a vytvořili jsme game de- sign dokument, který tyto herní prvky spojuje do jedné hry. Součástí práce je i využití prvků procedurálního generování. Provedli jsme detailnější ana- lýzu game design dokumentu, kterou společně se samotným dokumentem používáme k implementaci hry. Výsledkem práce je hra pro operační systém Windows, která se hraje na čtvercové mřížce a hráč se v ní pohybuje pomocí svého hrdiny. S nepřáteli ve hře bojuje za pomoci karet z balíčku, který bě- hem hry vylepšuje novými kartami získaných z poražených nepřátel ve formě předmětů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.