Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Soudek, Lukáš ; Švec, Jiří (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy. Pro tento účel byla vybrána firma SUBFORM. Práce obsahuje teoretické poznatky, analýzu firmy a analýzu trhu. Na základě provedené analýzy je navržena vhodná marketingová strategie, která by mela vést ke zlepšení postavení firmy na tomto trhu
Návrh podnikatelského záměru
Soudek, Lukáš ; Švec, Jiří (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá založením specializované maloobchodní prodejny v Brně. V práci se věnuji analýze trhu, konkurence a zákazníků, na jejichž základě jsem vytvořil marketingový a finanční plán potřebný pro tuto podnikatelskou činnost.
Podnikatelský plán pro založení fotoateliéru
Fait, Petr ; Soudek, Lukáš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na založení fotografického ateliéru v Brně. Byly navrženy vhodné postupy sestavení podnikatelského plánu. Tyto postupy byly zvoleny na základě výzkumu a analýz vnitřního a vnějšího okolí podniku.
Návrh podnikatelského záměru
Soudek, Lukáš ; Švec, Jiří (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá založením specializované maloobchodní prodejny v Brně. V práci se věnuji analýze trhu, konkurence a zákazníků, na jejichž základě jsem vytvořil marketingový a finanční plán potřebný pro tuto podnikatelskou činnost.
Podnikatelský plán pro založení fotoateliéru
Fait, Petr ; Soudek, Lukáš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na založení fotografického ateliéru v Brně. Byly navrženy vhodné postupy sestavení podnikatelského plánu. Tyto postupy byly zvoleny na základě výzkumu a analýz vnitřního a vnějšího okolí podniku.
Návrh marketingové strategie
Soudek, Lukáš ; Švec, Jiří (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy. Pro tento účel byla vybrána firma SUBFORM. Práce obsahuje teoretické poznatky, analýzu firmy a analýzu trhu. Na základě provedené analýzy je navržena vhodná marketingová strategie, která by mela vést ke zlepšení postavení firmy na tomto trhu

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.