Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti
Bartošíková, Bára ; Sommer, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a tvoří teoretická rámec pro následující části. Druhá část je zaměřena na charakteristiku dané společnosti, popis její současné situace a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, marketingového a komunikačního mixu a výsledky dotazníkového průzkumu. V třetí části jsou na základě výsledků z analytické části uvedeny návrhy pro zlepšení marketingové komunikace.
Proč neklesá inflace v České republice?
Sommer, Martin ; Tůma, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce analyzuje hospodářskou politiku v České republice v polovině devadesátých let z hlediska politické ekonomie. Díky důsledné antiinflační politice v počáteční fázi transformace získalo politicko-ekonomické centrum značnou důvěru za strany ekonomických subjektů. Vysoká kredibilita centra potom zpětně vytvářela prostor pro volbu mezi ekonomickým růstem a inflaci, i když tato možnost volby byla pouze dočasného charakteru. Výsledkem byla relativně vysoká inflace okolo 10 procent, kterou lze povazovat za největší "překvapení " postrevoluční fáze ekonomické reformy, a přechodný nárůst tempa ekonomického růstu.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti
Bartošíková, Bára ; Sommer, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a tvoří teoretická rámec pro následující části. Druhá část je zaměřena na charakteristiku dané společnosti, popis její současné situace a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, marketingového a komunikačního mixu a výsledky dotazníkového průzkumu. V třetí části jsou na základě výsledků z analytické části uvedeny návrhy pro zlepšení marketingové komunikace.

Viz též: podobná jména autorů
4 Sommer, Marek
4 Sommer, Matěj
1 Sommer, Michal
2 Sommer, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.