Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Způsoby identifikace jazykově nadaných žáků a žákyň vyučujícími základní školy
Sochová, Leona ; High, Radka (vedoucí práce) ; Vítková Rulíková, Klára (oponent)
Tato bakalářská práce s názvem Způsoby identifikace jazykově nadaných žáků a žákyň vyučujícími základní školy se zabývá metodami identifikace jazykově nadaných žáků a žákyň vyučujícími základní školy. Práce je dělena na dvě části. V první části je popsáno nadání a jeho definice, charakteristika nadaného jedince a kritéria nadání, typy nadaných, druhy nadání a jejich klasifikace, projevy nadaných žáků a jejich identifikace ve školním prostředí, výběr nadaných vzdělávání nadaných. Pozornost je rovněž věnována jazykovému nadání a nadání na cizí jazyky. Praktická část se zaměřuje na žáky a žákyně jazykově nadané na základní škole a na jejich vyučující. Práce se zabývá především nadáním na cizí jazyky. Výzkumné šetření se zabývá hlavní výzkumnou otázkou: Jak učitelé na základní škole identifikují jazykově nadané žáky? Dále se zabývá dvěma výzkumnými podotázkami. První výzkumná podotázka se týká charakteristiky nadaných žáků pohledem pedagogů, druhá nejčastěji používaných výukových zodpovězení těchto výzkumných otázek bylo využito kvalitativního výzkumného šetření formou polostrukturovaného rozhovoru a následné analýzy. Výzkumný soubor byl tvořen sedmi respondentkami, všechny dotazované byly ženy - pedagožky učící na státní základní škole s rozšířenou výukou jazyků. Rozhovory byly se souhlasem dotazovaných...

Viz též: podobná jména autorů
1 Sochová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.