Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mapování a analýza uživatelsky dostupných mobilních aplikací zaměřených na redukci konzumace alkoholu
Sobasová, Vladěna ; Kulhánek, Adam (vedoucí práce) ; Burda, Václav (oponent)
Východiska: Moderní technologie jsou odvětvím, které se rozvíjí velice rychle a na úrovních všech systémů. Příkladem je také implementace eHealth do strategií států a implementace technologických nástrojů v péči o klienty v odborných službách i mimo ně. Mobilní telefony jsou dnes snadno dostupné a velmi rozšířené, a mobilní technologie jsou příkladem nástroje, který je zároveň využíván také v každodenním životě. Na trhu se objevuje stále více dostupných mobilních aplikací zaměřených na redukci konzumace alkoholu, avšak není stále vyjasněna jejich efektivita a hodnocení. Cíl: Hlavním cílem práce je zmapovat vybrané volně dostupné mobilní aplikace se zaměřením na redukci konzumace alkoholu v distribučních platformách systémů Android a iOS a popsat jejich vlastnosti a funkcionality. Metody: Práce využívá kombinace obsahové analýzy vlastností a funkcí volně dostupných mobilních aplikací zaměřených na redukci konzumace alkoholu a uživatelského testování celkem čtyř aplikací. Pro účely testování byl vytvořen vlastní posuzovací nástroj, který aplikace popisoval ve stanovených kategoriích (základních technických informací, designu, software, techniky a intervence pro redukci konzumace alkoholu). Pro uživatelské testování byly vybrány dvě aplikace v systému Android a dvě aplikace v systému iOS, které...
Hodnocení procesu implementace preventivního programu Unplugged a nPrevence v českých školách
Sobasová, Vladěna ; Jurystová, Lucie (vedoucí práce) ; Gabrhelík, Roman (oponent)
Background: Preventivní program Unplugged je u nás realizován již od roku 2007 a momentálně je využíván více jak 20 evropskými zeměmi. Abychom mohli program označit jako efektivní, je potřeba tato tvrzení podložit výsledky evaluací. V České republice navíc vznikl preventivní program nPrevence navazující metodikou na program Unplugged. V roce 2015 proběhla pilotní implementace programu a doposud nebyly žádné výzkumy zabývající se tímto novým programem realizovány. Cíle: Cílem této práce je zmapovat soulad a odklony od realizace programů metodik a případně navrhnout inovace, které by napomohly efektivnější realizaci programů. Metody: Metodou zjišťování dat ohledně průběhu, přípravy a realizace programů Unplugged a nPrevence bylo použití online dotazníků, které vyplnili realizátoři programu. Podle druhu (kvalitativní a kvantitativní data) byly informace vyhodnoceny za pomocí deskriptivní statistiky, procentuálního výpočtu, kategorizace, aj. Soubor: V rámci výzkumu jsou školy rozděleny do dvou experimentálních skupin a jedné kontrolní. Programy byly realizovány pouze ve skupině experimentální, která zahrnuje 45 škol z Prahy, Jihomoravského a Olomouckého kraje. Do procesu implementace programu nPrevence se z experimentální skupiny zapojilo 26 škol. Výsledky: Výsledky evaluace procesu realizace Unplugged...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.