Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Selhání amerických médií před válkou v Iráku 2003
Sošťáková, Markéta ; Kozák, Kryštof (vedoucí práce) ; Šafařík, Petr (oponent)
Bakalářská práce "Selhání amerických médií před válkou v Iráku 2003" se zabývá nekritickým zpravodajstvím amerických médií o hrozbě iráckých zbraních hromadného ničení pro Spojené státy. Práce analyzuje zpravodajství tištěných médií v období po útocích 11. září 2001 až do počátku invaze v březnu 2003 a hledá příčiny této zásadní krize v historii americké žurnalistiky. Práce je členěna do tří kapitol. První kapitola se zabývá intenzivní proválečnou kampaní Bushovy administrativy za účelem dosažení politického i společenského konsenzu pro invazi. Kampaň politického marketingu spočívala v manipulaci faktů tajných služeb o iráckém zbrojním programu, stupňování rétoriky o hrozbě Saddáma Husajna a jeho možné podpoře teroristických organizací. V druhé části práce je provedena komparativní obsahová analýza deníku The New York Times a deníků vydavatelství The Knight Ridder. Závěrečná část se věnuje proměně americké žurnalistiky v posledních letech. Vysvětluje způsoby, jakým se do kvality zpravodajství promítá větší ekonomický tlak, nárůst anonymních zdrojů a nevyváženost zpravodajství ve prospěch administrativy na úkor alternativních pohledů. Na základě výsledku obsahové analýzy, reflexí žurnalistů a mediálních teorií, práce dochází k závěru, že selhání bylo do jisté míry předurčeno dlouhodobým vývojem...
Selhání amerických médií před válkou v Iráku 2003
Sošťáková, Markéta ; Kozák, Kryštof (vedoucí práce) ; Šafařík, Petr (oponent)
Bakalářská práce "Selhání amerických médií před válkou v Iráku 2003" se zabývá nekritickým zpravodajstvím amerických médií o hrozbě iráckých zbraních hromadného ničení pro Spojené státy. Práce analyzuje zpravodajství tištěných médií v období po útocích 11. září 2001 až do počátku invaze v březnu 2003 a hledá příčiny této zásadní krize v historii americké žurnalistiky. Práce je členěna do tří kapitol. První kapitola se zabývá intenzivní proválečnou kampaní Bushovy administrativy za účelem dosažení politického i společenského konsenzu pro invazi. Kampaň politického marketingu spočívala v manipulaci faktů tajných služeb o iráckém zbrojním programu, stupňování rétoriky o hrozbě Saddáma Husajna a jeho možné podpoře teroristických organizací. V druhé části práce je provedena komparativní obsahová analýza deníku The New York Times a deníků vydavatelství The Knight Ridder. Závěrečná část se věnuje proměně americké žurnalistiky v posledních letech. Vysvětluje způsoby, jakým se do kvality zpravodajství promítá větší ekonomický tlak, nárůst anonymních zdrojů a nevyváženost zpravodajství ve prospěch administrativy na úkor alternativních pohledů. Na základě výsledku obsahové analýzy, reflexí žurnalistů a mediálních teorií, práce dochází k závěru, že selhání bylo do jisté míry předurčeno dlouhodobým vývojem...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.