Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem na druhém stupni základní školy
Smažíková, Eliška ; Bartoňová, Miroslava (vedoucí práce) ; Komorná, Marie (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl vymezit možnosti vzdělávání a podpory žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ). Teoretická část práce byla zpracována za využití dostupné domácí i zahraniční odborné literatury. Součástí první kapitoly jsou východiska inkluzivního vzdělávání, vymezení legislativního rámce podpory žáků s OMJ ve vzdělávání a zasazení problematiky žáků s OMJ do kontextu českého vzdělávacího systému. Ve druhé kapitole jsou popsána specifika žáků s OMJ a možnosti jejich podpory ve vzdělávání. Empirická část práce se soustředí na specifika vzdělávání žáků s OMJ na druhém stupni základní školy. Pro dosažení stanoveného cíle byl zvolen kvalitativní výzkum realizovaný na vybrané menší středočeské základní škole. Použitými výzkumnými metodami jsou polostrukturované rozhovory s žákem s OMJ, s jeho třídní učitelkou a s asistentkou pedagoga u žáka s OMJ, a dále dotazníkové šetření mezi učiteli druhého stupně na téže základní škole. Na základě dat získaných z výzkumného šetření byla v závěru práce navržena obecná doporučení pro vzdělávání žáků s OMJ.

Viz též: podobná jména autorů
1 Smažíková, Eva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.