Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na doplnění investičního portfolia fondu kvalifikovaných investorů
Slováček, Matěj ; Bílek, Michael (oponent) ; Rejnuš, Oldřich (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá finanční analýzou akciových společnosti, které spadají do technologického sektoru a to za účelem vypracování návrhu na doplnění investičního portfolia fondu kvalifikovaných investorů. V první části, která je teoretická, jsou vysvětleny teoreticko-právní aspekty fondu kvalifikovaných investorů a základní pojmy spojené s investováním do akcií, v neposlední řadě jsou popsány metody finanční analýzy. V praktické části následuje prvotní výběr akciových titulů a to podle požadavků managementu. Vybrané společnosti následně procházejí finanční analýzou, na základě výsledků finanční analýzy jsou společnosti porovnány mezi sebou, později jsou verifikovány pomocí bankrotního modelu. Z toho bude vytvořen návrh na doplnění investičního portfolia fondu kvalifikovaných investorů.
Vzdelávanie (budúcich) učiteľov materských škôl v Montessori pedagogike v Českej a Slovenskej republike
Slováček, Matej ; Koťátková, Soňa (oponent)
Práce předkládá deskripci a komparaci přípravy budoucích učitelů a vzdělávaní učitelů mateřských škol v pedagogice Marie Montessori optikou formálního, neformálního a informálního vzdělávaní v České republice a na Slovensku. Teoretická část práce si klade za úkol podrobně, netradičně a inovativně zpracovat pedagogiku Marie Montessori, která je stále atraktivním pedagogickým směrem jak v České republice, tak na Slovensku. I když má ve světě stoleté kořeny, v České republice i na Slovensku jde o alternativu poměrně novou, neboť jednotný školský systém zavedený v těchto krajinách v roce 1948 a trvající téměř do konce 20. století, neumožnil využívat vedle hlavního proudu jiné alternativy. Obsahem teoretické části práce je i deskripce (mateřského) školství obou krajin a analýza osobnosti učitele mateřské školy a jeho přípravy. Empirická část obsahuje pedagogický výzkum kvalitativně-kvantitativního dizajnu, realizovaný v České republice a na Slovensku s cílem zjistit a zmapovat současný stav, úroveň a možnosti formálního, neformálního a informálního vzdělávání učitelů a budoucích učitelů slovenských a českých mateřských škol. Výstupem závěrů a analýzy výzkumu je návrh vysokoškolského předmětu, programu kontinuálního (dalšího) vzdělávání (budoucích) učitelů mateřských škol v (o) pedagogice Marie...

Viz též: podobná jména autorů
2 Slováček, Martin
2 Slováček, Matej
2 Slováček, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.