Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Real-time Fur Rendering
Berger, Martin ; Kmoch, Petr (vedoucí práce) ; Sloup, Jaroslav (oponent)
Zobrazování srsti představuje důležitou oblast počítačové grafi ky, nebot' přesvědčivé zobrazovaná srst je zásadni pro realističnost her a animovaných filmů. V této práci je představena nová metoda zobrazování srsti založená na již dříve publikované technice pro zobrazování trávy. Tato metoda pro zobrazování využívá sledování paprsku v objemu s implicitně de finovanými plochami s namapovanou texturou srsti. Práace se dále zabývá analýzou této techniky, výkonnostními testy, porovnáním s jinou používanou technikou a situacemi vhodnými pro její implementaci. Technika je demonstrována v interaktivním programu.
Real-time Fur Rendering
Berger, Martin ; Sloup, Jaroslav (oponent) ; Kmoch, Petr (vedoucí práce)
Zobrazování srsti představuje důležitou oblast počítačové grafi ky, nebot' přesvědčivé zobrazovaná srst je zásadni pro realističnost her a animovaných filmů. V této práci je představena nová metoda zobrazování srsti založená na již dříve publikované technice pro zobrazování trávy. Tato metoda pro zobrazování využívá sledování paprsku v objemu s implicitně de finovanými plochami s namapovanou texturou srsti. Práace se dále zabývá analýzou této techniky, výkonnostními testy, porovnáním s jinou používanou technikou a situacemi vhodnými pro její implementaci. Technika je demonstrována v interaktivním programu.
Exteriéry a interiéry ve virtuálních městech
Kmoch, Petr ; Sloup, Jaroslav (oponent) ; Žára, Jiří (vedoucí práce)
Virtuální Stará Praha je webová aplikace umožňjící prohlížení centra Prahy vymodelovaného ve VRML. Tato práce ji rozšiřuje o možnost prezentace interiérů a o impostory, což jsou zjednodušené části geometrie scény používané místo vzdálených modelů. Interiéry jsou založeny na existující struktuře VSP. Je přidáno automatické generování interiérových stěn, podpora pro stropy a osvětlení. Interiéry je možné doplnit do existujícího modelu bez nutnosti upravovat modely domů. Zároveň jsou do systému zavedeny hloubkové impostory. Mají plně trojrozměrný tvar vycházející z geometrie části scény, kterou zastupují. To umožňuje věrnější zobrazení rozdílů v hloubce v porovnání s klasickými plochými impostory. Každý impostor kvůli omezení velikosti používá jedinou texturu, předem vykreslený pohled na část scény, kterou zastupuje. Pro automatické generování impostorů je dodán program v jazyce Java. Pro zobrazování impostorů jsou zavedeny dva režimy, které se liší vizuální kvalitou a výpočetními nároky. Na závěr jsou uvedeny výsledky testů výkonu porovnávajících zobrazování impostorů s původním systémem.

Viz též: podobná jména autorů
2 Sloup, Jakub
1 Sloup, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.