Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Speciálně pedagogické intervence zaměřené na žáky se specifickými poruchami učení v základních školách na Jablonecku
Sladká, Bohumila ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Bartoňová, Miroslava (oponent)
Diplomová práce prozkoumává, jakým způsobem jsou vedeny speciálně pedagogické intervence u žáků se specifickými poruchami učení na základních školách v okrese Jablonec nad Nisou. Skládá se z teoretické a empirické části. Teoretická část ve svých čtyřech kapitolách představuje poradenské služby ve školství, zejména školská poradenská zařízení a školní poradenské pracoviště. Dále se věnuje pozici školního speciálního pedagoga, jeho kvalifikačním standardům i odborným činnostem, které vykonává. Navazuje část o specifických poruchách učení a poslední teoretická kapitola je zaměřena na výuku předmětu speciálně pedagogické péče u žáků se specifickými poruchami učení. V empirické části byly použity metody kvalitativního výzkumu, design případové studie. Průzkum se týkal osmi školních speciálních pedagogů, kteří působí na základních školách v daném okrese. Byl uskutečněn pomocí rozhovorů, doplněn o pozorování a analýzu dokumentů škol. Veškerá data byla analyzována metodou otevřeného kódování, následné kategorie byly interpretovány pomocí axiálního kódování. Bylo zacíleno na výuku předmětu speciálně pedagogické péče u žáků se specifickými poruchami učení, kterou vedou školní speciální pedagogové. Tento jev byl sledován z pozice žáků a jejich projevů, zkoumal se přístup školních speciálních pedagogů k těmto...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.