Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Úloha médií v rozhodování v charitativní pomoci potřebným
Slabionová, Jozefína ; Smékal, Vladimír (vedoucí práce) ; Sládek, Karel (oponent)
"Úloha médií v rozhodování v charitativní pomoci potřebným" Tato práce se zabývá úlohou médií v rozhodování jednotlivce v souvislosti s charitativní činností v české společnosti. Teoretická část práce obrací pozornost na obě základní oblasti, tj. média a charitu. Část týkající se médií se snaží ukázat spojitost a vzájemné působení médií jako prostředků komunikace a společnosti jako objektu jejich působení a vlivu. Zabývá se prostředky komunikace a následnou proměnou společnosti. Práce nezapomíná ani na odpovědnost médií a s ní spojenou etiku médií. Oblast týkající se charity předkládá výstupní data z proběhlých výzkumů charitativní činnosti v České republice, informace o dárcovství a důvěryhodnosti institucí poskytujících pomoc potřebným. Závěr teoretické části je věnován spolupráci médií a charitativních organizací při organizaci nejvýznamnějších charitativních akcí. Praktická část je věnována vlastnímu průzkumu veřejného mínění formou dotazníkového šetření. V tomto šetření je kladen důraz na to, zda člověk přispívá na charitu a co je hlavním impulsem pro poskytování darů. Práce potvrzuje hypotézu, že média hrají významnou roli při rozhodování jednotlivce v charitativní pomoci potřebným.
Úloha médií v rozhodování v charitativní pomoci potřebným
Slabionová, Jozefína ; Smékal, Vladimír (vedoucí práce) ; Sládek, Karel (oponent)
"Úloha médií v rozhodování v charitativní pomoci potřebným" Tato práce se zabývá úlohou médií v rozhodování jednotlivce v souvislosti s charitativní činností v české společnosti. Teoretická část práce obrací pozornost na obě základní oblasti, tj. média a charitu. Část týkající se médií se snaží ukázat spojitost a vzájemné působení médií jako prostředků komunikace a společnosti jako objektu jejich působení a vlivu. Zabývá se prostředky komunikace a následnou proměnou společnosti. Práce nezapomíná ani na odpovědnost médií a s ní spojenou etiku médií. Oblast týkající se charity předkládá výstupní data z proběhlých výzkumů charitativní činnosti v České republice, informace o dárcovství a důvěryhodnosti institucí poskytujících pomoc potřebným. Závěr teoretické části je věnován spolupráci médií a charitativních organizací při organizaci nejvýznamnějších charitativních akcí. Praktická část je věnována vlastnímu průzkumu veřejného mínění formou dotazníkového šetření. V tomto šetření je kladen důraz na to, zda člověk přispívá na charitu a co je hlavním impulsem pro poskytování darů. Práce potvrzuje hypotézu, že média hrají významnou roli při rozhodování jednotlivce v charitativní pomoci potřebným.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.