Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového mixu vybraného podniku na trhu v Polsku
Skřivánková, Martina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu podniku vstupujícího na zahraniční trh. Práce obsahuje tři hlavní části. Za účelem dosažení cíle je úvodní část práce věnována literární rešerši, která vymezuje teoretická východiska a poskytuje základy pro nadcházející kapitoly. V druhé části práce je provedena analýza současného stavu vybraného podniku, ale také mikroprostředí a makroprostředí v rámci Polska. Součástí je také marketingový výzkum, který byl uskutečněn kvantitativní formou prostřednictvím dotazníkového šetření. Poslední část práce se zabývá návrhy marketingového mixu, pomocí kterých je možné expandovat na zahraniční trh s cílem oslovit a získat nové zákazníky, a dostat podnik do povědomí.
Návrh marketingového mixu vybraného podniku na trhu v Polsku
Skřivánková, Martina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu podniku vstupujícího na zahraniční trh. Práce obsahuje tři hlavní části. Za účelem dosažení cíle je úvodní část práce věnována literární rešerši, která vymezuje teoretická východiska a poskytuje základy pro nadcházející kapitoly. V druhé části práce je provedena analýza současného stavu vybraného podniku, ale také mikroprostředí a makroprostředí v rámci Polska. Součástí je také marketingový výzkum, který byl uskutečněn kvantitativní formou prostřednictvím dotazníkového šetření. Poslední část práce se zabývá návrhy marketingového mixu, pomocí kterých je možné expandovat na zahraniční trh s cílem oslovit a získat nové zákazníky, a dostat podnik do povědomí.

Viz též: podobná jména autorů
2 Skřivánková, Markéta
3 Skřivánková, Michaela
1 Skřivánková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.