Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie portfólia značky pro fúze a akvizice
Simonova, Olga ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Práce se věnuje analýze hodnoty značky z pohledu zákazníka a firmy. Analyzuje se akvizice značky, její motivy, výhody y nevýhody. Teoretické základy se uplatňují ve druhé části práce, která se zabývá případovou studií akvizice Britské značky domácích spotřebičů
Vliv obchodně-kulturních odlišností zemí na řízení firmy
Simonova, Olga ; Neuwirthová, Magda (vedoucí práce) ; Bolotov, Ilya (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou kulturních zvláštnosti různých zemí a regionů a popisem jejích vlivu na fungování mezinárodních firem na konkrétním příkladu korejské firmy v Indii. V první části této práce budou analyzovány základní manažerské funkce, s větším zaměřením na oblast řízení lidských zdrojů. Jsou zde popsány základní rozdíly ve fungování dílčích řídících procesů ve firmě a uvedeny zásady, jak se jim přizpůsobit. Nastíněny jsou i kulturní rozdíly z pohledu různých kulturních dimenzí. Používají se metody G. Hofstedeho, projektu GLOBE (Global Leadership and Organizational Behavior Effectiveness - účinnost vůdčího a organizačního chování), S. Halle a F. Trompenaarse. Druhá část této bakalářské práci je zaměřena na popis a porovnání spolupráce dvou mentalit na příkladu podniku z Jižní Koreji, expandujícího do Indie. Porovnání se provádí popsáním základních kulturních rysů, jak korejské, tak indické mentality, a popisem fungování dané společnosti. Přínosem práce je zkoumání důležitosti vnímání kulturních odlišnosti při expanzi firmy a spolupráce se zahraničními pracovníky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.