Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti řešení oblasti HR v informačním systému organizace
Sikorová, Markéta ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou personální práce a řízení lidských zdrojů v dnešní době, kdy na řadu přicházejí moderní informační technologie. Jejím hlavním cílem je analýza řízení personálních zdrojů, a to vzhledem k zaměření případové studie především v oblasti internetového marketingu, a na základě této analýzy vymezení nároků na HR systémy a stanovení postupu hodnocení vybraných HRIS (Human Resource Information System). S cílem souvisí ukázání takto stanoveného postupu hodnocení vybraných systémů v praxi. K tomuto účelu slouží případová studie u jedné konkrétní nově vznikající společnosti. Cíle bude dosaženo stanovením kroků výběru systému, charakterizováním vybraných produktů a určením kritérií každé ze čtyř skupin spolu se systémem vah. Budou použity metody analýzy a komparace. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První dvě -- Řízení lidských zdrojů a HRIS - jsou zaměřeny spíše teoreticky. Třetí kapitola je zaměřena již na analýzu trhu, stanovení kroků pro výběr a kritérií pro hodnocení vybraných produktů. Na závěr této kapitoly jsou produkty hodnoceny formou přehledných tabulek. Poslední kapitola je věnována případové studii a hodnocení produktů dle konkrétních potřeb a požadavků. Dochází zde tedy k úpravám systému vah a vyřazení některých nedůležitých kritérií. Dle takto upravených vah je hodnocením vybrán produkt, který nejlépe odpovídá.
Komunikační nástroje mezi byznysem a IT
Sikorová, Markéta ; Tomášková, Barbora (vedoucí práce) ; Chlapek, Dušan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou vnitrofiremní komunikace mezi IT oddělením a ostatními zaměstnanci. Jejím hlavním cílem je popsat možnosti a kritické faktory v komunikaci mezi IT a byznysem. První část se zaměřuje na jednotlivé formy a nástroje komunikace, ale také na problémy v komunikaci s IT oddělením. V druhé části, zabývající se helpdeskem, jsou pak porovnávány vybrané helpdeskové aplikace pomocí stanovených kritérií. Na závěr práce jsou analyzovány výsledky průzkumu, který formou dotazníku zkoumá nastavení vnitrofiremní komunikace, včetně komunikace s pracovníky IT, a využívání helpdeskových aplikací ve firmách na českém trhu.

Viz též: podobná jména autorů
3 Sikorová, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.