Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingových nástrojů stavebního podniku v Kazachstánu
Shvedova, Yelizaveta ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na teoretické a praktické aspekty marketingu a marketingových strategií stavebních podniků, s důrazem na proces získávání zakázek. Cílem je analyzovat a zhodnotit účinnost těchto strategií v akviziční činnosti stavebního podniku. Teoretická část popisuje marketing a strategie v oblasti stavebnictví a proces získávání zakázek. Praktická část analyzuje marketingové nástroje stavebních firem v Kazachstánu, s ohledem na ekonomickou situaci, výběr respondentů a finanční analýzu firem. Dotazníkové šetření je prováděno na základě pěti předpokladů. Výstupem práce je navržení doporučení pro marketingovou strategii stavební firmy za účelem zvýšení její konkurenceschopnosti při soutěžení o zakázky.
Vedení a řízení stavební firmy v Kazachstánu
Shvedova, Yelizaveta ; Komenda, Roman (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Má bakalářská práce se zabývá tématem vedení a řízení stavební firmy v Kazachstánu. V teoretické části jsem definovala základní pojmy a jejich definice, které úzce souvisejí se stavebnictvím a managementem. Základem praktické části jsou 4 výzkumné otázky, které jsou zodpovězeny v průběhu výzkumu. Závěr této bakalářské práce bude obsahovat závěry a doporučení pro stavební firmy.
Vedení a řízení stavební firmy v Kazachstánu
Shvedova, Yelizaveta ; Komenda, Roman (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Má bakalářská práce se zabývá tématem vedení a řízení stavební firmy v Kazachstánu. V teoretické části jsem definovala základní pojmy a jejich definice, které úzce souvisejí se stavebnictvím a managementem. Základem praktické části jsou 4 výzkumné otázky, které jsou zodpovězeny v průběhu výzkumu. Závěr této bakalářské práce bude obsahovat závěry a doporučení pro stavební firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.