Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kreslení ve 3D pomocí Leap Motion
Semerák, Jakub ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvoření jednoduché aplikace pro 3D kreslení pomocí senzoru Leap Motion. Na této aplikaci byla testována efektivita interakce s rozhraním gesty oproti interakci kombinované s klávesou. Testováním bylo zjištěno, že ovládání kreslení gestem není tak efektivní jako klávesou. Nicméně po delší interakci uživatelů s aplikací se projevilo znatelné zrychlení ve prospěch aktivace gestem.
Hromadné generování grafických prezentací
Semerák, Jakub ; Szőke, Igor (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce popisuje návrh a tvorbu systému umožňující hromadné generování vizuálních prezentací. Součástí systému jsou rovněž moduly pro vyhodnocení kvality obrázků z pohledu ostrosti či nalezení významného objektu. Vybrané a použité metody pro toto ohodnocení jsou v práci detailněji popsány, a to včetně navržených modifikací a vylepšení. Ohodnocení neostrosti je realizováno pomocí vlnkové transformace a detekce význačných objektů je provedena na základě zkoumání kontrastu v obraze. Chování těchto modulů je následně vyhodnoceno na vhodných datových sadách.
Hromadné generování grafických prezentací
Semerák, Jakub ; Szőke, Igor (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce popisuje návrh a tvorbu systému umožňující hromadné generování vizuálních prezentací. Součástí systému jsou rovněž moduly pro vyhodnocení kvality obrázků z pohledu ostrosti či nalezení významného objektu. Vybrané a použité metody pro toto ohodnocení jsou v práci detailněji popsány, a to včetně navržených modifikací a vylepšení. Ohodnocení neostrosti je realizováno pomocí vlnkové transformace a detekce význačných objektů je provedena na základě zkoumání kontrastu v obraze. Chování těchto modulů je následně vyhodnoceno na vhodných datových sadách.
Kreslení ve 3D pomocí Leap Motion
Semerák, Jakub ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvoření jednoduché aplikace pro 3D kreslení pomocí senzoru Leap Motion. Na této aplikaci byla testována efektivita interakce s rozhraním gesty oproti interakci kombinované s klávesou. Testováním bylo zjištěno, že ovládání kreslení gestem není tak efektivní jako klávesou. Nicméně po delší interakci uživatelů s aplikací se projevilo znatelné zrychlení ve prospěch aktivace gestem.

Viz též: podobná jména autorů
4 Semerák, Jan
6 Semerák, Jaroslav
1 Semerák, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.