Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití nástrojů projektového managementu v řízení marketingových aktivit
Sedlařík, Peter ; Němec, Zbyšek (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o problematice projektového řízení marketingových aktivit ve společnosti využívající pro vývoj svého produktu agilní metody vývoje softwaru. Teoretická část se věnuje popisu rigorózních a agilních metod, jejich porovnání, podrobnému popsání metodiky Scrum a použití agilních metod pro marketingové aktivity. Dále je provedena analýza současného stavu společnosti se zaměřením na marketingové oddělení a na nalezené problémy jsou navržena vhodná řešení.
Aplikace agilních metod ve firmě
Sedlařík, Peter ; Moravec, Antonín (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice agilních metod vývoje softwaru. Teoretická část je věnována popisu rigorózních a agilních metod, jejich porovnání a následně je podrobněji popsána agilní metodika Scrum. Dále je provedena analýza současného stavu reálné společnosti, která je v procesu transformace na agilní metody a využívá Scrum. Na základě této analýzy jsou pak navržena řešení nalezených problémů.
Aplikace agilních metod ve firmě
Sedlařík, Peter ; Moravec, Antonín (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice agilních metod vývoje softwaru. Teoretická část je věnována popisu rigorózních a agilních metod, jejich porovnání a následně je podrobněji popsána agilní metodika Scrum. Dále je provedena analýza současného stavu reálné společnosti, která je v procesu transformace na agilní metody a využívá Scrum. Na základě této analýzy jsou pak navržena řešení nalezených problémů.
Využití nástrojů projektového managementu v řízení marketingových aktivit
Sedlařík, Peter ; Němec, Zbyšek (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o problematice projektového řízení marketingových aktivit ve společnosti využívající pro vývoj svého produktu agilní metody vývoje softwaru. Teoretická část se věnuje popisu rigorózních a agilních metod, jejich porovnání, podrobnému popsání metodiky Scrum a použití agilních metod pro marketingové aktivity. Dále je provedena analýza současného stavu společnosti se zaměřením na marketingové oddělení a na nalezené problémy jsou navržena vhodná řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.