Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití sociálních sítí neziskovými organizacemi
Sedláčková, Zuzana ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Feige, Tomáš (oponent)
Cílem práce je navržení zásad zavedení a provozu sociální sítě pro konkrétní neziskovou organizaci. Postupovala jsem v několika krocích. Začátek diplomové práce je věnován teorii sociální sítě. Zaměřuji se zde převážně na používané sociální weby v České republice a uživatele sociálních sítí. V další části charakterizuji nestátní neziskové organizace, jejich prostředí a způsoby získání zdrojů. Nejdůležitější částí z této oblasti je analýza technologického okolí, kde jsou zmíněny důvody zavedení sociální sítě pro nestátní neziskové organizace. Další důležitou částí jsou zásady fundraisingu, tedy zásady, které by nezisková organizace měla dodržovat při oslovování potencionálních dárců. V další části je provedena analýza pěti vybraných neziskových organizací či programů na sociálních sítích. Součástí je i ohodnocení komunikace neziskových organizací přes sociální sítě s potencionálním dárcem či dobrovolníkem. V následující části práce podrobněji analyzuji program organizace Hestia a jeho působení na sociální síti. V rámci kapitoly je i technická analýza hlavního účtu programu Pět P na sociální síti Facebook. Na závěr je samotný návrh sociální sítě pro program nestátní neziskové organizace. Tato část je velmi inspirovaná z předchozích kapitol práce.
Srovnání bankovních účtů pomocí vybrané systémové metody
Sedláčková, Zuzana ; Klas, Jan (vedoucí práce) ; Brixí, Radim (oponent)
Cílem mé práce bylo ověřit využitelnost Checklandovy metodologie měkkých systémů na problému výběru vhodného účtu. Postupovala jsem ve třech krocích. První část bakalářské práce je věnována teorii měkkých systémů. Zaměřila jsem se zde převážně na jednotlivé kroky Checklandovy metodologie. V další části jsem aplikovala zmíněnou metodologii na problém výběru nejvýhodnějšího účtu. Vybrala jsem si z metodologie pouze některé kroky, které mi k řešení dopomohly a to: popis nestrukturované situace, vyjádření problémové situace pomocí rich picture, tvorba kořenových definic, koncepční model a srovnání modelu s realitou. Navrhla jsem celkem dvě kořenové definice, které popisují, jak systém funguje. Srovnáváním modelu s realitou je myšleno porovnání jednotlivých kritérií, podle kterých si klienti vybírají banku. Jednotlivá kritéria jsem získala z kořenových definic a z dotazníkového šetření. Především porovnáním těchto kritérií jsem zjistila využitelnost metodologie na daný problém. Poslední fáze je samotné srovnávání požadavků klientů s tím, co jednotlivé účty nabízejí. Celkem jsem si vybrala 4 typy klientů -- student, rodina, jednočlenná domácnost a důchodce.

Viz též: podobná jména autorů
2 Sedláčková, Zlata
4 Sedláčková, Zuzana,
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.